تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور ورزشکار نابینای کردستانی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،حامد جولایی میدر کل ورزش و جوانان کردستان اظهار داشت:چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۱ آذر ماه سال جاری با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور‌های آسیایی در رشته‌های مختلف به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود. کادرفنی کاروان تیم‌های ملی ورزش‌های نابینایان کشور اسامی ۳۰ ورزشکار را در رشته‌های دو و میدانی، گلبال و شنا جهت اعزان به این رقابت‌ها اعلام کرده است.

جولایی افزود:بر این اساس،مهرشاد مرادی ورزشکار شایسته کردستانی پس از برگزاری چند مرحله اردوی انتخابی تیم ملی دو و میدانی نابینایان کشور از سوی کادر فنی فدراسیون در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک در ترکیب تیم ملی کشورمان جهت اعزام به رقابت‌های پاراآسیایی جوانان بحرین ۲۰۲۱ انتخاب شد.

او گفت:این ورزشکار کردستانی تمرینات آمادگی خود را در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک همراه با سایر ملی پوشان زیر نظر "علی اصغر هادی زاده" سرمربی تیم برگزار خواهد کرد.

 بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۲۱ جوانان در روز‌های ۱۱ تا ۱۵ آذر ماه به میزبانی کشور بحرین برگزار می‌شود و طی آن، حدود ۸۰۰ ورزشکار زیر ۲۳ سال در رشته‌های ورزشی دوومیدانی، بدمینتون، بوچیا، گلبال، پاراوزنه‌برداری، شنا، تنیس روی میز، تکواندو و بسکتبال با ویلچر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور ورزشکار نابینای کردستانی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..