تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپر جلوی نیسان پت فایندر 2022 ممکن است بصورت ناگهانی بدلیل مشکل جوشکاری باز شود!

مطابق اعلام سازمان ایمنی ترافیک راه‌ها و بزرگراه‌های آمریکا یا NHTSA، نیسان پت فایندر 2022 به دلیل مشکلات جوشکاری فراخوان شده است. این شاسی‌بلند سایز متوسط به دلیل جوشکاری ناکافی دچار مشکلاتی در اتصالات ناحیه جلو است که امکان باز شدن ناگهانی آن را فراهم می‌کند.

خودروساز ژاپنی تصمیم دارد تا 3030 دستگاه نیسان پت فایندر 2022 را فراخوانی کند و احتمال می‌دهد تا یک درصد از این خودروها دچار مشکل جوش در ناحیه جلو باشند. در خودروهایی که دچار این نقص هستند، امکان جدا شدن ناگهانی سپر جلو وجود دارد که این مشکل براساس قوانین امنیتی ایالات متحده تخلف محسوب می‌شود. بنابر تحقیقات نیسان، این مشکل به دلیل ناتوانی اپراتور در تنظیم دستگاه جوش در خط مونتاژ در کارخانه تولید Smyrna در تنسی رخ داده است.

نیسان پت فایندر 2022

در جریان بازرسی از 4376 دستگاه نیسان پت فایندر پارک شده در پارکینگ این خط تولید، 9 دستگاه از آن‌ها با مشکل جوش ناکافی دست به گریبان بودند. هنگامی که نیسان فرآیند کنترل کیفی خود را برای بررسی این مشکل اصلاح کرد، خودروهای بیشتری با این مشکل شناسایی شدند که نتیجه آن اعلام فراخوان برای نیسان پت فایندر بود.

انتظار می‌رود تا فراخوان نیسان برای رفع مشکل جوش ناکافی پت فایندر در تاریخ 21 اکتبر به اطلاع مالکان این خودرو برسد. نمایندگی‌های نیسان مکلف هستند تا در صورت مشاهده این مشکل، جلوپنجره و کاپوت خودرو را به طور کامل تعویض کنند. نیسان پت فایندر 2022 با قیمت 33410 دلار و قابلیت یدک کشی تا 2722 کیلو، یکی از بهترین و پرفروش‌ترین پیکاپ‌ها در بازار ایالات متحده محسوب می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپر جلوی نیسان پت فایندر 2022 ممکن است بصورت ناگهانی بدلیل مشکل جوشکاری باز شود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..