تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرز خسروی بسته است، زائران اربعین نیایند

مرز خسروی بسته است، زائران اربعین نیایند معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه از زائران اربعین خواست با توجه به بسته بودن مرز خسروی، از مراجعه به این مرز خودداری کنند. 1 اجتماعی 1400/07/02 تحت هیچ شرایطی امکان سفر از طریق زمینی به عراق وجود ندارد


سرهنگ محمدرضا آمویی با تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: طبق اعلام دولت عراق مرزهای چهارگانه ایران به سمت این کشور مسدود و هیچ زائری به صورت زمینی نمی تواند برای مراسم اربعین سفر کند.

وی ادامه داد: برای مراسم اربعین حسینی سهمیه های محدودی به کشورمان اختصاص پیدا کرده که آن هم زائران باید از طریق مسیر هوایی به عراق سفر کنند و هیچ سفری به صورت زمینی انجام نخواهد شد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: بنابراین از عموم شهروندان و هموطنان عزیز تقاضا داریم با توجه به محدودیت های اعمال شده برای سفر به عراق و بسته بودن مرزها از جمله خسروی، از مراجعه به آن ها خودداری کنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: از آن جایی که تحت هیچ شرایطی امکان سفر از طریق زمینی به عراق جهت شرکت در مراسم اربعین وجود ندارد، در صورت مراجعه مردم، این افراد بازگردانده خواهند شد.

وی در پایان با قدردانی از همکاری عموم مردم و زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای خودداری از مراجعه به مرز خسروی، ابراز امیدواری کرد با بهبود وضعیت در سال آینده شاهد میزبانی کرمانشاه از زوار کربلا برای شرکت در مراسم اربعین باشیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرز خسروی بسته است، زائران اربعین نیایند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..