تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازداشت ۲ قاچاقچی اسلحه با ۸ قبضه کلاش

بازداشت ۲ قاچاقچی اسلحه با ۸ قبضه کلاش فرمانده انتظامی خوزستان از شناسایی و بازداشت 2 قاچاقچی اسلحه در اهواز خبر داد 35 حوادث 1400/07/02 شناسایی و بازداشت 2 قاچاقچی اسلحه در اهواز

سردار سید محمد صالحی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تداوم اجرای طرح‌های جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان، ماموران پلیس امنیت عمومی خوزستان با اشرافیت و رصد اطلاعاتی اعضای باند قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با رصد دقیق اطلاعاتی، دو نفر از عناصر اصلی قاچاق سلاح و مهمات را در شهرستان اهواز شناسایی و در عملیاتی در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه و خودروی متهمان، هشت قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۵۰ عدد فشنگ کلت کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در این ارتباط دو عضو اصلی باند دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه‌دار کردن آن را داشته باشند، با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازداشت ۲ قاچاقچی اسلحه با ۸ قبضه کلاش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..