تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس، ارزشمند ترین الگوی ما در زمینه مقاومت در برابر دشمنان است

سرهنگ پاسدار علی بخشی در همایش تجلیل از ایثارگران به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: ارزشمند ترین الگوی ما در زمینه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان،دفاع مقدس است و رمز رسیدن ما به قله های افتخار، ولایت‌مداری است.

به گزارش خبرگزاری بسیج ازچادگان، در همایش تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار جهاد و شهادت، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج چادگان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و عرض خیر مقدم حضور ایثارگران و خانواده معظم شهدا و مسئولین شهرستان، اعضای شورای تامین و سایر مدعوین گفت: بزرگ ترین وارزشمند ترین الگوی ما در زمینه ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان دفاع مقدس است و رمز رسیدن ما به قله های افتخار، ولایت‌مداری است.

سرهنگ پاسدار علی بخشی ادامه داد: حضرت امام فرمودند جنگ ما یک گنج بود و این گنج باید از معدن دفاع مقدس استخراج شود از طریقِ:

ثبت و ضبط جزئیات حوادث جنگ، مراقبت نسبت به عدم تحریف تاریخ دفاع مقدس با توجه به ساخت فیلم سینمایی در مورد ابعاد مختلف جنگ، تبیین سبک زندگی شهدا توسط خانواده معظم شهدا و اصحاب قلم، ثبت خاطرات خانواده شهدا در رابطه با خلقیات و روحیات شهدا و تفحص سیره شهدا، ثبت حوادث برجسته دفاع مقدس در کتب درسی، زنده نگه داشتن خاطرات روزهای دفاع مقدس با جدیت بیشتر و استفاده از تجارب میدان جنگ در ایستادگی و تحمل سختی ها.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس، ارزشمند ترین الگوی ما در زمینه مقاومت در برابر دشمنان است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..