تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع مقدس نمایشگاه قدرت،صلابت،مقاومت و ایستادگی/ اجرای 98 برنامه در سطح شهرستان

فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبری هفته دفاع مقدس بیان کرد:

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان در نشست خبری هفته دفاع مقدس در جمع اصحاب رسانه به تبیین سیاستها و راهبردهای گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخت.

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان؛ در نشست خبری هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرماندهی سپاه گلپایگان برگزار شد سرهنگ پاسدار سید عباس میرکریمی در جمع اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت تقارن ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی ابراز داشت : دفاع مقدس به رهبری امام خمینی(ره)، فصل بی بدیلی را برای تاریخ ایران اسلامی به ارمغان آورد و تا این زمان با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری که آینه تمام نمای آن در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشهود است و همچنان چراغ راه عدالتخواهان، آزادگان و استکبار ستیزان سراسر عالم است.

‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان اداره جنگ با مردم و به وجود آمدن یک منبع تمام نشدنی از اخلاص ،معنویت و فداکاری را از ویژگی ها و دستاوردهای دفاع مقدس و رمز ماندگاری آن خواند و ادامه داد : دفاع مقدس نمایشگاه قدرت،صلابت،مقاومت و ایستادگی در مقابل زورگویان است .

‌‌مسئول ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس گلپایگان افزود : دفاع مقدس باعث اعتماد به جوانان، خلاقیت همراه با معنویت ، توجه به ظرفیت ها و داشته های خود، عزت و سربلندی،استقلال و عدم وابستگی، انجام کارهای بزرگ و ماندگار و بروز معجزه های بزرگ در تمام بخش های علمی و فرهنگی کشور گردید.

‌سرهنگ پاسدار سیدعباس میر کریمی با اشاره به راهبرد ها و سیاست های هفته دفاع مقدس بیان داشت : تبیین قدرت دفاعی و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی برای ایجاد بازدارندگی در مقابله با تهدیدات خارجی ، تبیین نقش هدایت و فرماندهی ولی فقیه و رهبری در استمرار حیات معنوی کشور و خلق حماسه ها و پیروزی ها ، تبیین نقش حماسی و وحدت همه اقشار ، نهادینه سازی ارزش ها و روحیه ایثار در جامعه و تبیین الگوی رفتاری رزمندگان با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورایی تببین نقش مقاومت ،ایستادگی ،ایثار و شهادت در ارتقاء امنیت عزت و اقتدار ملی را از راهبردهای هفته دفاع مقدس دانست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان با اشاره به سیاست های هفته دفاع مقدس تصریح کرد : لزوم جهت گیری و همسو سازی برنامه ها با شعار سال، بهره گیری از ظرفیت عظیم فرهنگی، اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس و حماسه اربعین حسینی با توجه به تقارن این دو مناسبت معنوی، اجرای ویژه برنامه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس از سیاست های هفته دفاع مقدس می باشد.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میر کریمی با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان ۹۸ برنامه‌ بر اساس این راهبرد ها و سیاست ها تبیین شده است به اهم برنامه های این هفته اشاره نمود و خاطرنشان کرد : مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس، کاروان ایثار، رژه خودرویی و موتوری در سطح شهرستان ، یادواره شهدا در محله ورزنه و عطر افشانی و گلگذاری قبور شهدا،روایتگری و قرار عاشقی شهدایی از جمله این برنامه ها می باشد.

‌وی یادآور شد : مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گلزار شهدای گلپایگان ، فراخوانی دسته های رزمی پایگاه های بسیج ، برگزاری میز خدمت ، میقات صالحین با حضور حلقه های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان خاطر نشان کرد :  برگزاری صبحگاه مشترک، برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ مقاومت با حضور مسئولین ، برگزاری مراسم اربعین و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این هفته انجام خواهد شد.

وی همچنین افتتاح پروژه سازندگی خانه محروم، مراسم یادواره شهید آبروی محله در محله گلشهر ، طرح شهید رهنمون و حضور تیم پزشکی در مناطق محروم شهرستان را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس دانست و گفت : افتتاح پروژه آبرسانی روستای غرقن ، فراخوانی دسته های رزمی پایگاه بسیج، مراسم یادواره شهدا در یکی از روستاهای شهرستان ازدیگر  برنامه های این هفته می باشد.

وی اظهار داشت : افتتاح طرح مرمت مدرسه ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و جلسه شورای علمی با حضور روسای دانشگاه ها و کارخانجات با هدف نزدیک تر شدن صنعت و علم و میز خدمت در منطقه محروم با حضور مسئولین شهرستان از اهم برنامه های این هفته می باشد.

سرهنگ میر کریمی در پایان عنوان کرد : امیدواریم بتوانیم رهرو راه شهدا باشیم و آنچه شهدا ترسیم کردند و برای ما به یادگار گذاشتند را با عزت و آزادگی پاسداری کنیم.

خبرنگار:محمدی- متانت




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع مقدس نمایشگاه قدرت،صلابت،مقاومت و ایستادگی/ اجرای 98 برنامه در سطح شهرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..