تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می‌ شود

مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می‌ شود فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران شنبه، سوم مهرماه پخش خواهد شد 1 اجتماعی 1400/07/02 پخش فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران از شنبه سوم مهرماه

فصل جدید برنامه مدرسه تلویزیونی ایران همزمان با بازگشایی مدارس، شنبه ۳ مهر، با حضور علیرضا کاظمی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و حمید شاه آبادی معاون سیما آغاز می شود.

آیین افتتاحیه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ از شبکه آموزش سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

همچنین فردا پنج شنبه اول مهر ماه، همزمان با آغاز فصل پاییز، برنامه مدرسه تلویزیونی ایران ویژه برنامه ای را با عنوان «جشن شکوفه ها» با حضور رضوان حکیم زاده، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پخش خواهد کرد.

در این ویژه برنامه که از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و با اجرای مرضیه شراهی و فاطمه شاه حسینی روی آنتن می رود، بخش های متنوعی از جمله با حضور مجید قناد و گروه برنامه ساز «لوبیا ، فردا زود بیا» و همچنین روانشناس کودک درباره نحوه رسیدگی به تحصیل و آموزش کودکان در شرایط کرونایی پخش خواهد شد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: پایگاه اطلاع رسانی سیما

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدرسه تلویزیونی ایران شنبه بازگشایی می‌ شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..