تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توییتر امکان انعام دادن با بیت کوین را راه‌اندازی کرد

ازین پس کاربران توییتر می‌توانند از طریق شبکه‌ی لایتنینگ و با استفاده از اپلیکیشن Strike یا ارسال مستقیم بیت کوین به حساب کاربری خود، به سایر کاربران در توییتر، بیت کوین پاداش دهند.

طبق گزارش کوین تلگراف، استر کرافورد، مدیر محصول توییر، سه شبنه‌ی این هفته در پستی اعلام کرد که ویژگی دادن انعام دادن در این شبکه‌ی اجتماعی برای کاربران iOS در تمام دنیا فعال شده است و کاربران اندروید نیز می‌توانند در هفته‌های آینده از این ویژگی بهره ببرند.

کاربران می‌توانند با استفاده از اتصال اپلیکیشن‌هایی چون Cash App، Patreon، Venmo، Chipper، BandCamp، Razorpay، GoFundMe، Picpay و Wealthsimple Cash به بیو توییتر خود، از سایر کاربران رمزارز پاداش بگیرند.

کرافورد در ادامه نوشته است:

می‌خواهیم تمام کاربران توییتر بتوانند شیوه‌ای برای پرداخت داشته باشند. ارزهای دیجیتال مردم را به مشارکت بیشتر در اقتصاد تشویق می‌کنند و مردم می‌تواند فراسوی مرزها به یکدیگر پول بفرستند و در این مسیر کمترین کارمزد را بپردازند.

علاوه بر امکان اتصال حساب کاربری توییتر به اپلیکیشن‌های ذکر شده، کاربران می‌توانند از طریق شبکه‌ی لایتنینگ بیت کوین و با استفاده از اپلیکیشن Strike یا ارسال مستقیم بیت کوین به پروفایل خود به انعام دادن بپردازند. طبق گفته‌ی کرافورد، توییتر از این کار، بهره‌ای برای خود برنمی‌دارد.

مقاله‌های مرتبط:

جک دوروسی، مدیرعامل توییتر قبلا به امکان پاداش دادن با بیت کوین اشاره‌ کرده بود. توییتر از مفهوم Tip Jar (به معنی ظرف پاداش) پرده برداشته بود، این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تنها با یک کلیک به تولیدکنندگان محتوا در توییتر، رمزارز پاداش دهند. همچنین دوروسی در مورد برنامه‌ی شرکت Square برای ایجاد صرافی غیرمتمرکز بیت کوین سخن گفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توییتر امکان انعام دادن با بیت کوین را راه‌اندازی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..