تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ ۲۱۷ بیمار کرونایی دیگر در ترکیه

آخرین آمار کرونا در ترکیه

وزیر بهداشت ترکیه گفت طی۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ بیمار کرونایی در این کشور جان خود را از دست دادند.

مرگ ۲۱۷ بیمار کرونایی دیگر در ترکیهبه گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از آنکارا، وزیر بهداشت ترکیه از ثبت ۲۷ هزار و ۸۴۴ ابتلای جدید به ویروس کووید-۱۹ در این کشور خبر داد.
فخرالدین کوجا گفت: از ۳۵۶ هزار و ۱۳۲ آزمایش کرونای انجام شده در ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه ۲۷ هزار و ۸۴۴ نفر مثبت شده است.
وی افزود: طی۲۴ ساعت گذشته ۲۱۷ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده و تعداد ۲۱ هزار و ۲۶۷ نفر نیز بهبود یافته اند.
به گفته وزیر بهداشت ترکیه تا کنون ۱۰۶ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۷۲۶ دوز واکسن در این کشور تزریق شده است.

عفونت با ویروس کرونا یا کووید-۱۹، برای نخستین بار در اواخر سال ۲۰۱۹ در چین گزارش شد و به سرعت شیوع یافت و موارد ابتلا به آن افزایش یافت. با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی، موارد ابتلا به عفونت با ویروس کرونا در اکثر کشور‌های جهان مشاهده شد و به همین خاطر سازمان بهداشت جهانی در مارس سال ۲۰۲۰ پاندمی (همه گیری) این ویروس را اعلام کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ ۲۱۷ بیمار کرونایی دیگر در ترکیه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..