تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Tap Jump! – Chase Dr. Blaze 2.2 – بازی آرکید “پرش قهرمانان” اندروید + مود

Tap Jump! – Chase Dr. Blaze v2.2 + Mod – بازی آرکید سرگرم کننده “پرش قهرمانان” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (الماس بی نهایت) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Tap Jump! – Chase Dr. Blaze – پرش قهرمانان: تعقیب دکتر بلیز یک بازی چالب و ساده اما فوق اولعاده جذاب و سرگر کننده در سبک بازی های آرکید است که در قالب یک بازی رایگان از استودیوی اتریشی ClockStone STUDIO با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای منتشر شده است. این بازی اولین پروژه رسمی این استودیوی نوپا به حساب می رود و فارسروید مفتخرانه اعلام می کند که برای اولین بار در بین تمام سایت های ایرانی اقدام به معرفی و انتشار این بازی در سطح وب کرده تا باری دیگر شما عزیزان و علاقه مندان به بازی های آرکید و تفننی را به وجد بیاوریم. Tap Jump! – Chase Dr. Blaze یک عنوان بسیار دوست داشتنی است که در عین سادگی می تواند با جذابیت های متعدد خود از جمله گرافیک چشم نواز و گیم پلی روان شما را مدت ها سرگرم کند. شما در این بازی نه با یک داستان پیچیده، نه گرافیک سنگین و نه گیم پلی پرامکانات رو به رو نیستید و صرفاً با یک بازی ساده اما هیجان انگیز و جذاب سر و کار دارید. در طول بازی تمام مأموریت و اولویت شما یک چیز و آن هم پریدن به سمت بالا است. به همین خاطر شاید بتوان این بازی را در دسته بازی های پلتفرمر نیز به حساب آورد. بازی داستانی ساده اما حماسی و قهرمانانه دارد و در عین حال طراحی های فانتزی و شخصیت پردازی های دوست داشتنی آن باعث می شود تا رده بندی سنی بازی برای تمام سنین مناسب باشد.

Tap Jump! - Chase Dr. Blaze

داستان بازی Tap Jump! – Chase Dr. Blaze به یک سرزمین فانتزی که حیوانات بامزه و کوچکی در آن در صلح و صفا زندگی می کنند مربوط می شود. همه چیز در این سرزمین خوب و دوست داشتنی است تا اینکه یک روز یک دکتر بدذات به نام Dr. Blaze برای تحقیقات علمی خود تصمیم می گیرد تا موجودات خاصی را از این سرزمین به زور با خود ببرد و روی آن ها آزمایشات گوناگون انجام دهد. این موجودات کوچک و بامزه Bubbles نام دارند. آن ها تنها کاری که می توانند در حین ربوده شدن کنند رها کردن ژله های مختلف در طول مسیر است تا شما با پیدا کردن و جمع آوری آن ها مسیر ربوده شدن آن ها را پیدا کنید. شما در نقش شخصیت های قهرمان داستان تصمیم می گیرید تا به کمک دوستان خود بروید و در یک ماجراجویی خطرناک دکتر بلیز را تعقیب کنید! اما دکتر شیطان صفت برای متوقف کردن شما در طول مسیر تله های مختلفی قرار می دهد. سبک و سیاق بازی خیلی ساده است اما ماهیت کلی آن به نوبه خود بسیار چالش برانگیز و البته خلاقانه است. روند بازی با پرش های بلند شما به سمت بالا دنبال می شود. هر مرحله از بازی Tap Jump! – Chase Dr. Blaze به همین شکل دنبال می شود و شما در تمام این مراحل که با پیشروی در آن ها سخت تر می شوند، باید به سمت بالا بپرید و با جاخالی دادن از تله ها ماجراجویی چالش برانگیز خود را دنبال کنید. برای تجربه این بازی زیبا و دوست داشتنی می توانید همین حالا از قسمت دانلود باکس فارسروید اقدام به دریافت آخرین نسخه این بازی در دو حالت معمولی و مود شده کنید.

تغییرات نسخه 2.2 Reduced energy costs for levels

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Tap Jump! – Chase Dr. Blaze 2.2 – بازی آرکید “پرش قهرمانان” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..