تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌ الله‌ سبحانی بر اهمیت ذبح شرعی تاکید کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  حجت الاسلام و المسلمین ربانی، نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس با  آیت الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

آیت الله سبحانی در این دیدار با تاکید بر اهمیت ذبح شرعی اظهار کرد: تمامی مراحل کشتار حیوانات حلال گوشت باید مطابق با فقه امامیه باشد و در ادامه پر رنگ شدن فعالیت‌های فرهنگی از سوی حوزه نمایندگی ولایت فقیه را خواستار شد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گزارشی از فعالیت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی در ادامه خبر از تشکیل شورای فقهی در حوزه نمایندگی ولی فقیه داد که تحولی در بحث ذبح شرعی در داخل و خارج از کشور ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام /ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌ الله‌ سبحانی بر اهمیت ذبح شرعی تاکید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..