تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




غبارروبی و گلباران مزار شهدای قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، هم زمان با  دومین روز هفته دفاع مقدس خانواده معظم شهدا به همراه برخی جانبازان دوران دفاع مقدس، مسئولان و فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی استان و قشرهای مختلف مردم  با حضور در گلزار‌های شهدای علی ابن جعفر (ع)، شیخان و سوم خرداد، مزار شهدا را غبارروبی و گلباران کردند.

در این مراسم همچنین بر ادامه حرکت در مسیر ولایت تاکید شد  و حضار با نثار فاتحه و اهدای شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم در این مراسم با عرض تسلیت به مناسبت اربعین حسینی (ع) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، جانفشانی و در صحنه بودن ملت بزرگ و غیرتمند ایران در مقابل تمام استکبار جهانی است.

حجت‌الاسلام حسن هنرمند، با ادای احترام به پیشگاه خانواده‌های معظم شهیدان و همچنین جانبازان، ایثاگران و رزمندگان اسلام افزود: هفته دفاع مقدس یادآور استقامت، شکیبایی و بردباری خانواده جامعه ایثارگری در مقابل حضور عزیزانشان در میدان نبرد و مبارزه با استکبار، برای دفاع از این مرز و بوم و دفاع از اسلام، امامت و ولایت و نیز فرمانبرداری از امام خمینی (ره) بود.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «غبارروبی و گلباران مزار شهدای قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..