تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




10 میلیون دُز واکسن فایزر و جانسون اند جانسون آماده ورود به کشور

واکسن فایزر / واکسن فایزر یکی از واکسن های مهم برای پیشگیری از ابتلا به کروناست. واکسن فایزر ایمنی زایی بالایی در برابر کرونا دارد. واکسن فایزر اخیرا از سازمان غذا و داروی کشورمان مجوز گرفته است. واکسن فایزر به‌زودی از مسیر بلژیک وارد ایران خواهد شد.

به گزارش رکنا، مهرداد جمال ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران گفت: صبح امروز پنجاه و ششمین محموله واکسن کرونا شامل پنج میلیون دز از نوع سینوفارم وارد کشور شد و شمار واکسن‌های وارداتی از ۶۵ میلیون دز گذشت.

وی در ادامه تاکید کرد: ۱۰ میلیون دُوز واکسن جانسون اند جانسون و فایزر نیز آماده ورود به کشور است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «10 میلیون دُز واکسن فایزر و جانسون اند جانسون آماده ورود به کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..