تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم هندبال بانوان ایران تیم هندبال بانوان ایران

تیم هندبال بانوان ایران / تیم هندبال بانوان ایران از صعود به فینال بازماند. تیم هندبال بانوان ایران در مرحله نیمه نهایی شکست خورد. تیم هندبال بانوان ایران مسابقه خود را به کره جنوبی واگذار کرد. پیش از این تیم هندبال بانوان ایران توانسته بود با کسب سهمیه مسابقات جهانی برای اولین بار، تاریخ ساز شود.

به گزارش رکنا، تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، عصر امروز مقابل کره‌جنوبی قرار گرفت.

ملی پوشان کشورمان که پیش از این با حضور در جمع ۴ تیم برتر آسیا و کسب سهمیه جهانی تاریخ‌ساز شده بودند، امروز نتوانستند مقابل حریف خود پیروز شوند. بانوان کشورمان در دیدار امروز با نتیجه ۴۶ بر ۲۱ شکست خوردند و از رسیدن به فینال بازماندند.

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان باید در دیدار رده‌بندی روز شنبه به مصاف بازنده مسابقه قزاقستان و ژاپن بروند. ملی‌پوشان پیش از این مقابل کویت، اردن، فلسطین و سوریه پیروز شده و مقابل ژاپن شکست خورده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم هندبال بانوان ایران تیم هندبال بانوان ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..