تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا ورود خودروهای غیربومی به مازندران آزاد شد؟

مازندران / سفر به مازندران همچنان ممنوع است. ورود خودروهای غیربومی به مازندران همچنان ممنوع است. سفر به مازندران از ابتدای موج پنجم کرونا ممنوع بود. اما با پایان یافتن تابستان، هنوز هم ممنوعیت سفر به مازندران برداشته نشده است.

به گزارش رکنا، سرهنگ عبادی، سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد کرونایی همچنان در استان برقرار است، گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی مازندران، با اقدامات کنترل در حوزه محدودیت تردد همچنان مشغول انجام وظیفه هستند.

او افزود: فقط خودرو‌های دارای مجوّز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا اجازه ورود به مازندران را دارند.

سرهنگ عبادی ادامه داد: ۲۷۳خودرو در مبادی ورودی استان در ۲۴ساعت گذشته جریمه شدند و ۱۸۶خودرو هم به مبدا برگشت داده شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا ورود خودروهای غیربومی به مازندران آزاد شد؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..