تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Embr برای کامپیوتر – نسخه CODEX

اولین رای باشید!

بازی Embr بیشتر روی یک سیستم همکاری استوار شده است و می‌توانید نقش یک آتش نشان قهار را در آن ایفا کنید. هر چه قدر که در ماموریت‌ها موفق باشید، پول بیشتری کسب خواهید کرد. به ساختمان‌های سوزان در شهر رفته و با به جان خریدن خطرات مختلف، اشیا گران‌بها، آدم‌ها و المان‌های دیگر را نجات داده و یک قهرمان لقب بگیرید. سیستم‌های امنیتی هر ساختمان ممکن است که متفاوت باشد و شما با در نظر گرفتن آن‌ها، می‌توانید با آتش نبرد کنید. جان مردم را نجات داده و با حفظ کالاهای گران قیمت، خسارات مالی و جانی را کاهش دهید. بازی سیستم ارتقا پیشرفته‌ای هم دارد و با خرید لباس‌های جدید، می‌توانید راه‌های بیشتری برای پول در آوردن و موفقیت داشته باشید.

Embr PC-CODEX

دانلود-بازی-Embr

آتش‌هایی در ساختمان‌ها ایجاد می‌شود که عامل انسانی یا غیر انسانی داشته و با ۴ بازیکن آنلاین هم می‌توانید آن را تجربه کنید. سیستم سختی بازی پویا بوده و هیچگاه قرار نیست که یک روند مشابه را دنبال کنید. باید اندازه تیم خود را مشخص کنید تا آتش سوزی‌ها و چالش‌های متناسب با قدرت تیم شما برای‌تان فراهم شود. بازی ۲۵ مرحله جذاب در ۳ منطقه دارد که هرکدام می‌توانند خطرات و خسارات متنوعی به بار بیاورند. شما برای تبدیل شدن به یک قهرمان، چندین راه خواهید داشت.

باید درها را شکسته، پنجره را خورد کرده و مدارهای الکتریکی را تعمیر کنید. نشت گاز را از بین برده و از سیستم‌های امنیتی استفاده کنید. هر کاری که می‌کنید، به شما کمک می‌کند تا وظیفه‌تان را به پایان رسانده و حقوق را دریافت کنید. در بازی Embr می‌توانید به فکر کسب ۵ ستاره از ماموریت‌ها باشید تا در آینده ماموریت‌های بزرگی را بتوانید دریافت کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Embr تصاویر-بازی-Embr تصاویر-بازی-Embr تصاویر-بازی-Embr تصاویر-بازی-Embr تصاویر-بازی-Embr info

Team up with friends to become the most über firefighters money can buy. Rush into burning buildings filled with dangerous hazards, valuables, and top-of-the-line security systems. Fight fires, save lives, salvage goods, and make life-changing money. Buy high tech tools with advanced upgrades, and fresh outfits that unlock new ways to play.

There’s plenty of fire to go around! Play by yourself or join a response crew of up to 4 players online, with dynamic difficulty that adapts to the size of your team. Play through 25 unique levels across 3 districts filled with traps, hazards, and escalating danger.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel i5-6600 Series @ 3.5 GHz / Intel i7-4760 @ 3 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 960

Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 8.1, 10 x64

Processor: Intel i5 9600K @ 3.7 GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 1060 6GB

Storage: 8 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Embr برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..