تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی JianPo برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

اولین رای باشید!

بازی JianPo را با شمشیرزن مشهوری دنبال خواهید کرد که به‌دنبال اتفاقات رخ داده برای ویرانه‌ای است که به‌دلیل حمله یک سری موجودات مرموز، بدین اتفاق دچار شده است. شما باید کشف کنید که قبل از تخریب، چه جریاناتی در ان رخ داده است و به‌دنبال ردپاهایی باشید که شما را به اصل داستان می‌رسانند. در این مجموعه، هر بار می‌توانید شمشیرزن جدیدی را آنلاک کنید که برای شکست باس‌ها بسیار مناسب بوده و بازیکنان می‌توانند کاستوم‌ها و شمشیرهای جدیدی را برای آن‌ها خریداری کنند. در این بازی سلاح‌های جادویی را می‌بینیم که شکل و شمایل خاصی به‌خود گرفته‌اند و حالت‌های مبارزه با آن‌ها نیز یکسان نخواهد بود.

JianPo PC-PLAZA

دانلود-بازی-JianPo

نبردهای هوشمندانه و قابل تغییری را در بازی می‌بینیم که سبک‌های مختلف در آن پیاده‌سازی شده و حتی از جادو نیز می‌توانید استفلاده کنید. تجهیزات خاصی در بازی وجود دارد که امکان ضربه‌های کومبو را فراهم می‌کند. حرکات زیبا و پیچیده‌ای در فضای بازی رخ می‌دهد که برای تنوع بخشیدن به نبردهای بازی بوده و یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت. دشمنان بازی چالش بیشتری پیش روی شما گذاشته و می‌توانید از توانایی آن‌ها برای تعقیب بازیکنان دیگر استفاده کنید. می‌توانید مهارت پرواز را در این بازی کسب کرده و با چالش‌های مختلفی آشنا شوید که ارزش دنبال کردن را خواهند داشت.

در این بازی، محیط زیبا همراه با گرافیک تاثیرگذار را هم می‌بینیم که گشت و گذار در آن را زیباتر جلوه می‌دهند. سلاح‌های جادویی، نقطه عطفی هستند که می‌توانند صحنه‌های پیچیده‌ای را رقم زده و تنوع بالایی به تجربه شما ببخشند. شما میت‌توانید بازی JianPo را با سیستم کاوش و نبرد دریافت کرده و ساعت‌ها از آن لذت ببرید.

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-JianPo اسکرین-شات-بازی-JianPo اسکرین-شات-بازی-JianPo اسکرین-شات-بازی-JianPo اسکرین-شات-بازی-JianPo اسکرین-شات-بازی-JianPo info

Famous sword, spiritual realm after the death of the awakening. Where is the owner? How did Gorgeous architecture and The Mysterious Island become a ruin? What happened before the destruction? All doubts will be revealed in the footsteps of the players. The day when the clouds and mists are removed is the time when the source of the spiritual realm is revealed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: windows 7

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GT1050

DirectX: Version 11

Storage: 21 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: windows 10

Processor: Intel Core i7

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX1660

DirectX: Version 11

Storage: 21 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه PLAZA:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی JianPo برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..