تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نوبت دهی واکسن برای افراد ۱۵سال به بالا

آغاز نوبت دهی واکسن برای افراد ۱۵سال به بالا مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن در سراسر کشور می‌توانند از طریق سامانه salamat.gov.ir محل و زمان تزریق واکسن کرونا را انتخاب کنند. 1 اجتماعی 1400/07/01 متولدین ۱۳۸۵ و قبل از آن می توانند واکسن بزنند

افرادی که نوبت اول واکسن را قبلا تزریق کرده اند و کمتر از یک هفته به زمان تزریق واکسن نوبت دوم آن ها باقی مانده است، می توانند در این سامانه وارد شده و محل، تاریخ و ساعت دریافت دز دوم را انتخاب کنند.

براساس این گزارش، به منظور زمان بندی و نوبت دهی تزریق واکسن کووید- ۱۹براساس سند ملی واکسیناسیون برای گروه های سنی اعلام شده، افراد می توانند از طریق درگاه اعلام شده، نسبت به ثبت نام، درج کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه اقدام کرده و سپس زمان و محل مراجعه برای دریافت واکسن را انتخاب کنند.

نوبت اختصاص داده شده برای ثبت نام کنندگان نمایش داده شده و علاوه بر آن از طریق پیامک به تلفن همراه افراد ارسال می شود.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نوبت دهی واکسن برای افراد ۱۵سال به بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..