تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف: طرح شفافیت آرای نمایندگان طی روزهای آینده در مجلس بررسی می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ایرنا: رییس مجلس اعلام کرد: طرح شفافیت آرای نمایندگان مجدداً در سامانه مجلس بارگذاری شده و در طی روزهای آینده در صحن بررسی می شود.

دکتر محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در یادواره شهدای دفاع مقدس گیلان که در صومعه سرا برگزار شد، افزود: امروز باید همه از خود بپرسیم که آیا نظام اداری و اجرایی کشور ما در خدمت مردم قرار دارد یا اینکه مردم همیشه باید در پشت درهای مجموعه اداری ما بدوند؟

وی با اشاره به مشکلات بخش های مختلف کشور از جمله حوزه تولید گفت: من به عنوان نماینده مردم در مجلس باید بپذیرم بخشی از این اشکالات بر عهده بنده است و همه ما مسئولین باید بپذیریم در این بخش کوتاهی کرده ایم.

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید کاستی ها جبران شود، افزود: امکانات مادی و ظرفیت اقتصادی در کشور بسیار بالا است اما باوری که روزی جوانان با آن به میدان جنگ عازم شدند اکنون در مدیران متزلزل شده است.

قالیباف با بیان اینکه ما در یک برنامه پنج ساله قادر هستیم ثبات اقتصادی را به کشور برگردانیم، اظهار داشت: برای جبران کاستی ها باید جوانان را به میدان آورد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار تصمیم گرفته است که در حوزه اشتغال، دیگر مردم به دنبال دستگاه های دولتی و اداری نباشند.

رییس مجلس گفت: در این برنامه فقط مردم درخواست خود را ثبت خواهند کرد و برای بررسی دستگاه ها باید پیگیری کنند.

قالیباف به لایحه رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و افزود: این لایحه نیز در دستور کار مجلس قرار گرفت و از کمیسیون به صحن اصلی آمد و حتما تا یک ماه آینده تصویب خواهد شد.

وی اظهار داشت: ما با فرهنگ دفاع همچنان متعهد به آرمانهای انقلاب و متعهد به افتخار آفرینی برای کشور هستیم و مردم را صاحبان اصلی انقلاب می‌دانیم.

کشور باید بر اساس شایسته سالاری اداره شود

رییس مجلس شورای اسلامی پیگیری خواست مردم را وظیفه همه مسئولان دانست و تاکید کرد : باید با فراهم کردن امکانات و با توجه به ظرفیت های جوانان، کشور بر اساس شایسته سالاری و شایسته گزینی اداره شود.

قالیباف مدیریت بر اساس رابطه، حزب، گروه، جناح بندی و قبیله گرایی را مناسب نظام جمهوری اسلامی ندانست و افزود: هر کسی که لایق تر است باید مدیریت را در دست بگیرد و اداره کند. ما مسئولین باید بدانیم هر تصمیمی که میگیریم اولویت اول محرومین و مستضعفین هستند و عدالت را در توزیع امکانات رعایت کنیم.

وی همچنین گفت: در دوران دفاع مقدس ۲ اتفاق بر پیروزی جبهه انقلاب مهم و اثرگذار بود که یکی از آنها حضور مردم به خصوص جوانان جبهه های جنگ و دیگری باور الهی مردم بود.

رییس مجلس ادامه داد: امروز به پشتوانه همین ۲ عامل در بخش تجهیزات و تولیدات نظامی ، علم و صنعت ایران جزو ۱۰ کشور اول دنیا است.

قالیباف تصریح کرد: امروز اگر ماهواره ای در مدار قرار می‌گیرد و امکاناتی که میبینیم در داخل کشور و به توان جوانان کشور ساخته می شود و اینکه شاهد تداوم فرهنگ بسیج ، گذشت، فرهنگ جهاد و شهادت هستیم به برکت دوران دفاع مقدس است.

رییس مجلس شورای اسلامی در جریان سفر به گیلان صبح امروز پنجشنبه بعد از نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در دبستان دخترانه حضرت رقیه (س) رشت، با اولیا دانش آموزان و معلمان بی واسطه دیدار و گفتگو کرد.

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس یادواره سرداران ، فرماندهان و ۵۵۰ شهید شهرستان صومعه سرا و ۲۳ شهید مدافع حرم استان گیلان در شهرستان صومعه سرا شرکت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف: طرح شفافیت آرای نمایندگان طی روزهای آینده در مجلس بررسی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..