تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Balan Wonderworld برای کامپیوتر – نسخه CODEX

1 / 5 ( 1 امتیاز )

بازی Balan Wonderworld یک اثر اکشن و پلتفرمر با فضایی کارتونی می‌باشد که تمامی چالش‌های آن در تئاتر بالان شکل می‌گیرد. دو ستاره اصلی بازی یعنی Emma و Leo از مهارت‌های ویژه‌ی خود استفاده می‌کنند تا در دنیای خیالی و عجیب بالان عازم سفرهای ماجراجویانه شوند. بیش از ۸۰لباس مختلف برای کاراکترهای دوست‌داشتنی شما در این بازی تعبیه شده است تا هرطور که دوست‌دارید کاراکتر خود را شخصی‌سازی نمایید. در سرزمین عجایب بالان شما ترکیبی از حوادث دنیای واقعی را با دنیای خیالی تجربه می‌کنید که در دورترین تصورات ذهن شما نقش بسته‌اند. بیش از ۱۲داستان مختلف در این سرزمین عجایب وجود دارد که هرکدام چالش‌های خود را خواهد داشت. از پس موانع باید بربیایید و قلب ماجرای هرکدام از معماها را کشف کنید تا بتوانید راه نجاتی برای خود بدست آورید.

Balan Wonderworld PC-CODEX

دانلود-بازی-BALAN-WONDERWORLD

داستان بازی Balan Wonderworld یک داستان سرراست و بدون هرگونه پیچیدگی است اما به سختی روایت می‌شود. هر کسی که قلبش صاف نیست و مشکلی در احساساتش دارد، در دنیای شگفت انگیز بالان می‌تواند بر این مشکل غلبه کند. لئو و اما هر یک مشکلاتی دارند؛ یکی سالها پیش با دوستش دعوای شدیدی داشته و هنوز غصه آن را می‌خورد و دیگری دائما نگران اینست که مردم درباره‌اش چه می‌گویند. آنها با وارد شدن به دنیای بالان یاد می‌گیرند چگونه بر این مشکلاتشان غلبه کنند و افراد دیگری را در هر سن و سالی می‌بینند که از این قبیل استرس‌ها و مشکلات را با خودشان دارند.

*/ ]]> تصاویر-بازی-BALAN-WONDERWORLD تصاویر-بازی-BALAN-WONDERWORLD تصاویر-بازی-BALAN-WONDERWORLD تصاویر-بازی-BALAN-WONDERWORLD تصاویر-بازی-BALAN-WONDERWORLD info

BALAN WONDERWORLD is a wondrous action platformer game themed around the Balan Theatre. Led by the enigmatic maestro named Balan, the stars of the show Emma and Leo will use special abilities from a multitude of characterful costumes as they adventure in the bizarre and imaginary land of Wonderworld. Here memories and vistas from the real world mix with the things that people hold dear.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 8.1 / 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen™ 3 1200 / Intel® Core™ i5-4430

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ R9 270X / NVIDIA® GeForce® GTX 760

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: 1920×1080 @ 30FPS (Medium Quality Settings). Local Co-Op requires two controllers.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10 64-bit

Processor: AMD Ryzen™ 5 1400 / Intel® Core™ i5-6400

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon™ RX 480 / NVIDIA® GeForce® GTX 1060

DirectX: Version 11

Storage: 20 GB available space

Additional Notes: 1920×1080 @ 60FPS (High Quality Settings). Local Co-Op requires two controllers.

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Balan Wonderworld برای کامپیوتر – نسخه CODEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..