تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم آموزش آیلتس در چیست؟

لزوم آموزش آیلتس در چیست؟

زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان‌های زنده دنیا است. افراد زیادی در کشور ایران سال‌های زیادی را صرف آموزش و یادگیری زبان انگلیسی می‌کنند تا بتوانند با تسلط بر این زبان، جایی فراتر از مرزهای جغرافیایی این کشور در کنار ملیت‌های مختلف با افراد گوناگون ارتباط برقرار کنند.

گذشته از این که تسلط بر یک زبان زنده دنیا لذت خاصی دارد، گاهی افراد در شرایطی قرار می‌گیرند که ناگزیر باید مدرکی مبتنی بر تسلط بر این زبان داشته باشند. این مدرک در واقع نتیجه آزمون آیلتس است. ممکن است بسیاری از افراد در سطح قابل قبولی از زبان انگلیسی باشند اما نمره قبولی را در این آزمون کسب نمی‌کنند.

این افراد باید در دوره‌های آموزش آیلتس شرکت کنند. در واقع دوره‌ها و کارگاه‌های آموزش آیلتس برای افرادی تدارک دیده شده است که قصد دارند به نمره ایده آلی در آزمون آیلتس برسند.‌ در ادامه به صورت مفصل‌تری راجع‌به این موضوع توضیح می‌دهیم.

لزوم آموزش آیلتس در چیست؟

آزمون آیلتس چیست؟ برای چه کسانی ضرورت دارد؟

قبل از این که به چیستی و اهمیت آموزش آیلتس بپردازیم بهتر است کمی با این آزمون آشنا شویم تا درک موضوع آسان‌تر شود. آزمون‌های بسیار زیادی در جهان برای زبان انگلیسی وجود دارد اما در حال حاضر پرطرفدارترین و پرکاربردترین آزمون بین المللی برای زبان انگلیسی، آزمون آیلتس است. آیلتس در واقع نوعی سیستم  آزمون زبان انگلیسی در سطح بین المللی است.

این آزمون برای ارزیابی میزان تسلط افراد بر زبان انگلیسی انجام می‌شود. افرادی که قصد ادامه تحصیل، کار یا زندکی در کشورهایی را دارند که زبان ارتباطی آن‌ها آنگلیسی است، باید در این آزمون شرکت کنند. امروزه مدرک آیلتس به عنوان مرجع سنجش دانش جهانی معتبر شناخته شده و به جز چند مورد خاص جایگزین مدرک تافل شده‌ است.

در حقیقت این مدرک لازمه ورود به اکثر کشورهای انگلیسی زبان جهان است.آزمون آیلتس به صورت هدفمند برای مهارت چهار گانه اصلی زبان انگلیسی که شامل خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن می‌باشد، طراحی شده و این مهارت‌ها را ارزیابی می‌کند. نمره هر مهارت نیز از ۱ تا ۹ متغیر است.

این آزمون دو مرحله ای است. در مرحله اول که ازمون کتبی است مهارت‌های شنیداری، نوشتاری و خواندن سنجیده می‌شود و در مرحله دوم که مرحله گفتاری است، مهارت صحبت کردن سنجیده می‌شود. البته گاهی اوقات آزمون صحبت کردن قبل از آزمون کتبی هم برگزار می‌شود، که این معمولا به انتخاب داوطلب و شرایط مرکز آزمون بستگی دارد.‌

در بررسی لزوم آموزش آیلتس به هدف برگزاری این دوره‌های آموزشی می‌رسیم. هدف از این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی این است که متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس بتوانند در یک مدت زمان کوتاه به  صورت دقیق‌تر و بهینه‌تر با چکونگی برگزاری آزمون و نحوه طراحی سؤالات آشنا شده و آمادگی لازم برای شرکت در آزمون اصلی را کسب کنند.‌

برای گرفتن مدرک آیلتس باید بتوانید نمره قبولی در این آزمون را کسب کنید. گذشته از سطح دانش زبانی باید با نحوه سؤالات و زمان برگذاری آزمون نیز آشنا شوید. با این حساب هر متقاضی در هر سطحی از دانش و مهارت زبانی می‌تواند در بازه زمانی معینی با شرکت در کلاس‌های آموزشی به نمره مورد نیاز برای قبولی برسد.

متقاضیان کلاس‌های آموزش آیلتس داوطلبان شرکت در آزمون دکترای داخل کشور، متقاضیان ادامه تحصیل در خارج، مهاجرت کنندکان به کشورهایی که زبانشان انگلیسی است و متقاضیانی از این دست هستند. برای این که بتوانید به نمره قبولی در این آزمون برسی باید در کارگاه‌های آموزشی و آزمون ماک آیلتس شرکت کنید.

مؤسسه زبان سفیر با هدف دست‌یابی متقاضیان به نمره قولی در آزمون، دوره‌های آموزشی فشرده، خصوصی، آنلاین و آزمون آزمایشی را برقرار می‌کند. در ادامه بیشتر راجع‌به آن توضیح می‌دهیم.

دوره های آموزشی آیلتس سفیر

این دوره‌ها به سه بخش کلی تقسیم می‌شوند.

* دوره پیش آیلتس : این دوره برای کسانی طراحی شده است که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند اما چون در سطح پایینی از زبان انگلیسی قرار دارند، نمی‌توانند در کلاس‌های آمادگی آیلتس شرکت کنند. این گروه از متقاضیان بعد از تعیین سطح در یکی از ترم‌های دوره پیش ایلتس شروع به یادگیری می‌کنند.

در این دوره علاوه بر تقویت پایه زبان و مهارت‌های زبانی، زبان آموز به صورت پیوسته با آزمون و نوع زبان لازم برای کسب نمره قبولی در آزمون نیز آشنا می‌شود. در حقیقت دوری پیش آیلتس با دو هدف طراحی شده است. در این دوره از آموزش آیلتس از کتاب‌های بسیار مفید و کارآمد استفاده می‌شود. این دوره شامل ۵ ترم ۲۰ جلسه‌ای است.

* دوره تکنیک‌های آیلتس : در این دوره تکنیک‌های مورد نیاز برای موفقیت در آزمون اصلی آیلتس آموزش داده می‌شود. این دوره شامل سه سطح مختلف است. زبان آموز با توجه به نمره ای که از آزمون ماک کسب می‌کند در یکی از سطوح یادگیری قرار می‌گیرد. هر ترم در این دوره این دوره شامل بیست جلسه است.

* دوره ورکشاپ : داوطلبانی که سطح نمره آیلتس آن‌ها به سطح نمره قبولی در آزمون اصلی نزدیک است، می‌توانند در این دوره آموزش آیلتس شرکت کنند. این دسته از متقاضیان می‌توانند ضمن ارتقای پایه زبانی خود با فرم سؤالات آزمون آشنا شده و مهارت‌های چهار گانه خود را تقویت کنند. در این دوره از کتاب های تست مختلف بر حسب نیاز زبان آموزان استفاده و تدریس می‌شود.

لزوم آموزش آیلتس در چیست؟

دوره فشرده آیلتس

دوره فشرده آیلتس مخصوص متقاضیانی است که با محدودیت زمانی مواجهند و تا زمان آزمون فرصت کمی دارند. این افراد می‌توانند در اکثر روزهای هفته با تایم بیشتر در کلاس شرکت کنند. کارشناسان آموزش دهنده تمام وقت خود را صرف آموزش آیلتس این متقاضیان می‌کنند.

آزمون ماک سفیر

آزمون ماک آیلتس در واقع آزمون آزمایشی یا نمونه‌ای شبیه سازی شده از آزمون اصلی است که زبان آموزان می‌توانند با هزینه‌ای کم و بدون پیچیدگی‌های ثبت نام آزمون اصلی، در یک آزمون استاندارد آیلتس شرکت کرده و سطح خود را به صورت دقیق بسنجند.

به بیان دیکر هزینه آزمون آیلتس اصلی بالا است و متقاضی نمی‌تواند با این شرایط چندین بار در آزمون اصلی شرکت کند، به همین دلیل شرکت در آزمون ماک آیلتس استاندارد راهی مناسب برای تجربه آزمون است و زبان آموز می‌تواند بازخورد سازنده‌ای از عملکرد خود در آموزش آیلتس دریافت کند.

مؤسسه سفیر در برگزاری آزمون‌های آزمایشی ماک بیست سال تجربه دارد و از این طریق هزاران دانشجو را برای شرکت در آزمون اصلی آماده کرده است. این مؤسسه تمام مراحل آزمون اصلی از جمله پر کردن پاسخنامه، شماره داوطلب، دستورالعمل‌های آزمون اصلی و همه جزئیات را در آزمون ماک لحاظ می‌کند تا داوطلب بتواند یک آزمون واقعی آیلتس را تجربه کرده و به درک صحیحی از آن برسد.

نتایج آزمون ماک سفیر بر حسب انتخاب متقاضی به صورت استاندارد یا تحلیلی ارائه می‌شوند. کارنامه تحلیلی به متقاضیان کمک می‌کند که بهتر توانایی‌های خود را بشناسند. آزمون ماک سفیر با تقویم سالانه این امکان را برای متقاضیان فراهم می‌کند که با برنامه ریزی بلند مدت به آمادگی بهتر و بیشتری برای شرکت در آموزن اصلی آیلتس برسند. کارنامه تحلیلی ماک نیز در کنار دوره‌های آموزش آیلتس به زبان آموزان کمک می‌کند به نمره بالایی در آزمون نهایی برسند.

چگونه در کلاس‌های اموزشی آیلتس سفیر شرکت کنیم؟

مؤسسه زبان سفیر گفتمان با سابقه‌ترین مؤسسه زبان در کشور است که می‌تواند شما را برای رسیدن به اهدافتان و کسب مدرک آیلتس کمک کند. مژسسه سفیر اولین ارائه دهنده سیستم آموزش ترکیبی حضوری و آنلاین در کشور است  و دو دهه سابقه آموزش زبان دارد. بنابراین بهترین مرکز برای آموزش آزمون آیلتس است.

برای کسب اطلاعات لازم راجع‌به انواع دوره‌های کلاس آیلتس در این مرکز آموزش حرفه‌ای و همچنین برای اطلاع از تاریخ شروع و پایان هر دوره از طریق لینک زیر وارد سایت مؤسسه شده و در صفحه تقویم آن از زمان برگذاری کلاس مطلع شوید.

منبع : https://gosafir.com




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم آموزش آیلتس در چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..