تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهترین پرینتر برای چاپ کارت بانکی

بهترین پرینتر برای چاپ کارت بانکی

امروزه هر تراکنشی که در طول روز انجام می‌شود، توسط کارت بانکی صورت می‌گیرد. با توجه به دوران پاندمی کرونا، استفاده از کارت های بانکی فراگیرتر شد. افراد سعی می‌کنند که تا حد امکان از مراجعه حضوری برای خرید و انجام کارهای بانکی و مالیاتی خودداری کنند؛

در نتیجه لزوم داشتن و استفاده از کارت های عابر بانک پراهمیت می‌شود. به دلیل جلوگیری از خطر ابتلا به بیماری کووید 19 افراد سعی می‌کنند کمتر از پول نقد استفاده کنند. بنابراین استفاده از کارت‌های بانکی هم رواج بیشتری پیدا کرده است.

کارت بانکی نوعی کارت است که در اصطلاح به آن کارت عابر بانک یا کارت پرداخت نیز می‌گویند. کارت عابربانک توسط بانک یا مؤسسات مالی و اعتباری صادر می‌شود و به نوعی کیف پول دارندگان آن به شمار می‌رود و کاربردهای بسیاری دارد.

از مهمترین موارد استفاده این کارت نقدی می‌توان به انجام عملیاتی نظیر دریافت وجه نقد، انتقال وجه، استعلام موجودی، دریافت اطلاعات حساب و پرداخت وجه اشاره نمود. جنس کارت های بانکی از PVC بوده و دارای یک نوار مشکی و مگنت هستند و طرح و جمله روی آن به انتخاب بانک تعیین می‌شود. 

پرینتر صدور کارت بانکی

چاپ کارت بانکی به وسیله پرینتر صدور کارت بانکی پی وی سی صورت می‌گیرد. پرینترهای چاپ کارت را افراد، اکثرا در بانک‌ها مشاهده نمودند که در اصطلاح عامیانه به آن‌ها، دستگاه چاپ کارت بانکی نیز می‌گویند. هنگامی‌ که برای سفارش کارت عابر بانک به بانک‌ها مراجعه می‌کنید، این کارت پرینترها هستند که در کوتاه‌ترین زمان آن را به مشتری تحویل می‌دهد.

امروزه برندهای مختلفی در سطح دنیا به عرضه و تولید پرینتر کارت  PVCمشغول هستند که همگی داری امکانات و طراحی‌های مختلف و کیفیت‌های گوناگونی هستند. انتخاب و خرید مناسب‌ترین پرینتر کارت بانکی از بین پرینترهای مختلف کار دشواری است، زیرا همه پرینتر کارت‌ها یکسان نیستند و هر کدام قابلیت‌هایی دارند.

مناسب ترین دستگاه صدور کارت بانکی

پرینترهایی که در مراکزی مانند بانک، پست بانک و پیشخوان دولت مورد استفاده قرار می‌گیرند، باید لزوما قابلیت چاپ مگنت و رمزگذاری کردن کارت ها را داشته و حتی سازگار با انواع سیستم های بانکی و بنکو باشد. از بین انواع مختلف موجود در بازار 3 مدل پرفروش دستگاه صدور آنی کارت را معرفی خواهیم کرد.

پرینتر اولیس Dualys 3

بهترین پرینتر برای چاپ کارت بانکی

پرینتر اولیس که نوعی دستگاه چاپ لیزری رنگی محسوب می‌شود، دارای قابلیت چاپ دورو بوده و حتی چاپگر کارت اولیس دوالیس 3 می‌تواند به صورت لب به لب هم چاپ انجام دهد. از این پرینتر برای چاپ کارت مگنت و حافظه دار استفاده می‌شود و دارای وضوح چاپ 300dpi نیز است. ظرفیت مخزن ورودی و خروجی دستگاه دوالیس3 حدود 100 کارت است. برای اتصال آن به سیستم نیز از پورت USB استفاده می‌شود.

چاپگر صدور کارت اولیس PEBBLE 4

یکی دیگر از پرینترهای سازگار با سیستم بانکی پرینتر اولیس مدل PEBBLE 4 است. روش چاپ در این پرینتر بصورت مستقیم بوده، این قابلیت را دارد که هر طرحی را چاپ کرده و حتی قابلیت کد گذاری کارت های بانکی را نیز دارد. برای اتصال از پورت USB استفاده می‌کند و دارای دقت وضوح 300dpi بوده و ظرفیت مخزن ورودی 100 کارت و خروجی پرینتر کارت 50 کارت است.

پرینتر صدور کارت هودو HODOO SIP30

بهترین پرینتر برای چاپ کارت بانکی

چاپگر فوق نیز برای استفاده در دفاتر پیشخوان مناسب است. عملیات چاپ در پرینتر هودو به صورت لب به لب بوده و تک رو چاپ می‌کند. این پرینتر با انواع سیستم عامل‌ها سازگاری داشته و قابلیت مگنت نیز دارد. سرعت چاپ در پرینتر هودو 150 عدد کارت در ساعت است. ظرفیت مخزن ورودی 100 کارت و ظرفیت مخزن خروجی نصف این عدد است.

خرید چاپگر دست دوم برای موسسات بانکی و دفاتر پیشخوان

شاید استفاده از کارت پرینتر کارکرده برای کاربردهای حرفه‌ای اداری چندان رایج نباشد، اما برای آن دسته از افرادی که به بیش از یک دستگاه پرینتر نیاز دارند، گزینه‌ مناسب و مقرون به صرفه‌ای است. همچنین طی چند سال اخیر به دلیل شرایط اقتصادی حاکم بر جوامع، خرید دستگاه چاپگر کارت PVC دست دوم طرفدار بیشتری پیدا کرده است.

در واقع افرادی که قصد شروع یک کسب و کار جدید را دارند و برای خرید یک پرینتر کارت پی وی سی جدید سرمایه کافی ندارند، به سراغ این نوع چاپگر ها می‌روند.توجه داشته باشید که اکثر این پرینتر دست دوم از نظر کیفیت چاپ کمتر از حالت اورجینال نخواهد بود، زیرا بسیاری از آن‌ها کم کارکرد هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهترین پرینتر برای چاپ کارت بانکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..