تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Kate Mobile for VK Full 79 – کلاینت غیر رسمی vk اندروید

Kate Mobile for VK v79 کیت موبایل برای شبکه اجتماعی vk
نسخه حرفه ای و کامل برنامه 

این روز ها شبکه های اجتماعی محبوب ترین نرم افزار ها در سراسر جهان هستند و به طور گسترده برای ارتباط گرفتن با همدیگر و اشتراک گذاری محتوا مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد زیادی شبکه اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد که برخی از آن ها بسیار پرطرفدار هستند و توانسته اند صد ها میلیون کاربر جذب کنند. شبکه اجتماعی vk یکی از این شبکه اجتماعی های پرطرفدار است که در سال 2006 توسط پاول دورُف (موسس پیام رسان تلگرام)، در کشور روسیه تاسیس شد و خیلی زود توانست به میلیون ها کاربر دست پیدا کند. این شبکه اجتماعی هنوز هم محبوبترین شبکه اجتماعی در فدراسیون روسیه و کشور های همسایه است. علی رغم امکانات بسیار خوبی که این شبکه اجتماعی به کاربرانش ارائه می دهد، نرم افزار اندرویدی خوبی برای آن توسعه داده نشده است، به همین خاطر توسعه دهندگان مختلف سعی داشته اند تا اپلیکیشن خود را برای این شبکه اجتماعی بسازند و امروز با یکی از آن ها در خدمت شما هستیم. Kate Mobile for VK عنوان یک اپلیکیشن برای استفاده از امکانات شبکه اجتماعی vk روی گوشی و تبلت، مخصوص سیستم عامل اندروید است که توسط Дмитрий Иванович توسعه و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه به راحتی قادر است با مخاطبین شما سینک شود تا بتوانید به سرعت گفتگو را با آن ها آغاز کنید. تمامی امکانات موجود در شبکه اجتماعی، مثل فید پست های کاربران دیگر، دنبال کردن دیگران، ارسال پیام به آن ها، اشتراک گذاری فایل، ارسال پست، اشتراک گذاری مکان جغرافیایی، دیدن ویدئو های به اشتراک گذاشته شده، لایک کردن پست های دیگران، کامنت گذاشتن برای پست، اشتراک گذاری پست ها، ویرایش پروفایل کاربری، شنیدن موزیک های موجود در vk و بسیاری از امکانات دیگر در یک برنامه ساده و سریع که تنها چند مگابایت حجم دارد، فراهم شده است. رابط کاربری برنامه به گونه ای طراحی شده تا کمترین فشار را روی منابع سخت افزاری گوشی بیاورد. بنابراین حتی روی گوشی ها و تبلت های قدیمی هم به راحتی می توانید از این برنامه با سرعت بالا استفاده کنید. طراحی برنامه برای استفاده روی انواع صحفه نمایش ها در اندازه های مختلف مناسب و بهینه است.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Kate Mobile for VK اندروید:

رابط کاربری ساده و سریع دسترسی به تمامی امکانات شبکه اجتماعی vk با سرعت بالا پیام رسانی ساده و آسان با دیگر کاربران سینک شدن با مخاطبین گوشی تماشای فیلم و گوش دادن به موزیک های به اشتراک گذاشته شده

اپلیکیشن Kate Mobile for VK برنامه ای عالی برای استفاده از vk روی اندروید است که با بیش از 10.000.000 دانلود از گوگل پلی و با کسب رضایت کاربران اندرویدی توانسته است امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را از کاربران گوگل پلی دریافت نماید. هم اکنون می توانید نسخه حرفه ای این برنامه همراه با تمامی امکانات و قابلیت ها را از فارسروید به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.

Kate Mobile for VK Full

تغییرات نسخه 79 - Fraud added to user report reasons. - Copy voice message text. - File cache clean is done more often. - Fixed: voice messages were displayed as Audio in dialog list. - More performance and stability improvements.

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Kate Mobile for VK Full 79 – کلاینت غیر رسمی vk اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..