تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بخت گشایی ۲ میلیارد تومانی !/ شیاد دعانویس دستگیر شد

بخت گشایی ۲ میلیارد تومانی !/ شیاد دعانویس دستگیر شد

روز نو :رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی ۲ میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کارآگاه سعید دالوند رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دعانویسی خبر داد که با ترفند بخت گشایی ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کارآگاه دالوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: ۲ خانم جوان برای دستگیری کلاهبرداری حرفه‌ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و اعلام کردند که در سال ۹۷ با خانمی به اسم «ساناز» که مدعی داشتن قدرت‌های ماورایی و بخت گشایی است آشنا شده که در مدت ۳ سال به دفعات مختلف مبالغی هنگفتی از آنان دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به دفعات مختلف در مجموع ۲۰ میلیارد ریال از شاکیان دریافت کرده بود، تصریح کرد: در چندین عملیات پلیسی، هویت واقعی متهم شناسایی و مشخص شد متهم قبل از شکایت شاکیان، مخفیگاه خود را تغییر داده است.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران گفت: با تلاش کارآگاهان هویت واقعی متهم شناسایی و در یک عملیات پلیسی متهم در مخفیگاه جدیدش در محدوده نیاوران دستگیر شد.

سرهنگ دالوند افزود: این شیاد دعانویس، با دستور قضائی روانه زندان شد و کشف سایر جرائم احتمالی در دستورکار قرار دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بخت گشایی ۲ میلیارد تومانی !/ شیاد دعانویس دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..