تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مساجد پایگاه مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مساجد پایگاه مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند و باید نقش تاثیرگذار آن‌ها در اشاعه فرهنگ مقاومت اسلامی در لایه‌های مختلف جامعه برجسته‌سازی شود.

 به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز در گردهمایی مسئولین امور مساجد در شهرستان های استان مرکزی اظهار کرد: بسیج در بطن جامعه و بین مردم و برای مردم است و در طول این سال ها نشان داده برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم همواره پیشگام است و عملکرد بسیج در مقاطع مختلف بسیار قابل قبول است.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: مساجد سرمایه های عظیم انقلاب اسلامی هستند که از پیروزی انقلاب، موفقیت های دفاع مقدس و عرصه های مختلف کشور نقش موثری داشته اند و امروز ظرفیت ها و پتانسیل های عظیم مساجد برای حل مشکلات به کارگیری شوند و در این راستا از بسیج استفاده شود.

وی ادامه داد: احیای نقش و کارکردهای مساجد برای حل مشکلات مردم در ابعاد مختلف باید روز به روز مورد توجه باشد و آنچیزی که امروز باید بیشتر مورد توجه باشد وحدت ارکان مختلف در مساجد است و همه باید برای تبدیل مساجد به پایگاه های مدیریتی جامعه نقش آفرینی کنند و نگاه ما به مساجد با توام با تحول و نوآوری باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: رویکرد مسجد محوری سپاه و بسیج در طی چند سال گذشته برکات زیادی برای جامعه اسلامی داشته و نیاز است این رویکرد با جدیت ادامه داشته باشد.

وی افزود: دشمنان به دنبال ضربه زدن به معنویت حاکم در انقلاب اسلامی است و لذا استفاده از فرصت ها و پتانسیل ها برای خنثی سازی توطئه های دشمنان و نقش آفرینی در گام دوم انقلاب یک ضرورت مهم است و باید با برنامه ریزی صحیح و دقیق در این راستا گام برداریم و نقش مساجد را جدی بگیریم.

امام جمعه اراک گفت: تحقق مسجد مردم محور و تقویت ارتباط مردم با مساجد باید مورد توجه باشد و همه اقشار و دستگاه ها برای تحقق این مسئله و تشکیل مسجد در تراز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

وی افزود : ماموریت سپاه و روحانیت یکی است و آن هم دفاع همه جانبه از اسلام و ارزشهای انقلاب اسلامی است و لذا حضور میدانی بسیج و سپاه در مساجد و تشکیل قرارگاه های محله محور با رویکرد مساجد قطعا آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

دری نجف‌آبادی تصریح کرد: گرامیداشت مناسبت ها در مساجد یک ضرورت است و امیدآفرینی در سطح محله ها با رویکرد مساجد ضرورت دیگر است که باید با نگاه تحول همراه با ابتکارات با جدیت دنبال شود و همه باید برای آبادانی مساجد تلاش کنیم و از هیچ فرصتی دریغ نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: مساجد باید نقش موثری در تربیت اسلامی نسل جدید و نوجوان جامعه ایفا کنند و نباید نسلی در کشور تربیت شود که در برابر دشمنان منفعل و رویکرد وابستگی به خارج از کشور داشته باشد چراکه تربیت نسل جوان باید با نگاه اسلامی و انقلابی باشد.

انتهای پیام 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مساجد پایگاه مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..