تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح سیزدهمین مرکز واکسیناسیون دراندیشه شهریار

مرکز واکسیناسیون سلمان فارسی بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه با حضور استاندار تهران اغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان تهران، استاندار تهران در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه گفت: ۳۵۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی و ۲۵ مرکز واکسیناسیون با همت شهرداری و هلال احمر شهر تهران، در استان تهران راه اندازی شده است.


بند پی با بیان اینکه تا کنون ۶ میلیون نفر دوز اول واکسن را در استان تهران دریافت کرده اند و ۲ و میلیون و ۵۶۰ هزار نفر نیز دوز دوم برای ان‌ها تزریق شده است افزود: ۵۶ درصد جمعیت هدف این استان تا کنون واکسن دوز اول را دریافت کرده اند.


مرکز واکسیناسیون بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه با همت شرکت عمران راه اندازی شده است.
این مرکز قادر است بیش از ۵ هزار نفر را در روز واکسینه کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح سیزدهمین مرکز واکسیناسیون دراندیشه شهریار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..