تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیین جشن شکوفه ها در کردستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،آئین نمادین جشن غنچه ها و شکوفه ها با حضور مشاور معاون وزیر و ناظر وزارتی در پروژه مهر و بازگشایی مدارس استان کردستان و مسئولان استانی در مدرسه روستای نوره و با نواختن زنگ غنچه ها و شکوفه ها  برگزار شد و دانش آموزان در کلاس های درس حضور یافته و اولین روز مدرسه را تجربه کردند.

در این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ، فرارسیدن سال تحصیلی جدید و جشن غنچه ها و شکوفه ها را تبریک گفت و از خانواده ها و والدین خواست در اجرای برنامه ها و بستر سازی برای آموزش حضوری دانش آموزان با اولیای مدرسه همراهی داشته باشند .

 رشیدقربانی با بیان اینکه اول مهر را باید به عنوان بهار علم و دانش نام برد، گفت: امروز با شناخت بیماری تصمیمات منطقی‌تری برای  بازگشایی مدارس گرفته شده است.

او خاطرنشان کرد: مدارس کم‌جمعیت باید از شنبه سوم مهرماه جاری کلاس‌های خود را به صورت حضوری آغاز کرده و سایر مدارس نیز از آبان‌ماه کلاس‌های حضوری خود را هرچند فقط چند روز در هفته شروع می‌کنند.

قربانی بیان کرد: فضای مجازی در آموزش دانش‌آموزان فقط جنبه کمکی دارد و نمی‌توان آن را با حضور دانش‌آموزان در مدارس مقایسه کرد.

اغاز سال تحصیلی جدید در کردستان

رخساره فضلی مشاور معاون وزیر و ناظر وزارتی استان در پروژه مهر و بازگشایی مدارس نیز در این مراسم با تبریک جشن غنچه ها و شکوفه ها، گفت: تربیت تمام ساحتی کودکان بر اساس اسناد بالا دستی آموزش و پرورش و منویات مقام معظم رهبری صورت می گیرد.

 در روستای نوره از توابع بخش مرکزی و در ۱۸ کیلومتری سنندج ۶۷ دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند و برای ساخت این مدرسه قریب به ۳ میلیارد تومان هم از طرف خیرین و هم از طرف دولت اعتبار تخصیص داده شده است.

مراسم روز غنچه‌ها و شکوفه‌ها با حضور ۳۱ هزار و ۶۰۰ دانش آموز پایه اول ابتدایی و ۳۰ هزار نو آموز پیش دبستانی در بیش از هزار و ۹۰۰  مدرسه ابتدایی استان، برگزار شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیین جشن شکوفه ها در کردستان برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..