تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت برنامه ریزی برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس

ساعت: 16:13 منتشر شده در مورخ: 1400/07/01 شناسه خبر: 1770808

سرپرست شهرداری گرگان گفت: همانطور که برای دفاع مقدس برنامه ریزی می کنیم باید برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس نیز برنامه ریزی مجدانه صورت بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، مجید سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از جانبازان و خانواده معظم شهدا شهرداری گرگان اظهار کرد: در شهرداری گرگان چهار شهید و 26 جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که باید در این ایام یاد و خاطر آنان را زنده نگه داریم.

سرپرست شهرداری گرگان؛ مهمترین و ماندگارترین دستاورد  هشت سال دفاع مقدس را فرهنگ دفاع مقدس دانست و ادامه داد: فرهنگ دفاع مقدس میراث جانبازان و شهدا است و مهمترین جلوه آن ایثارگرانی است که اقتدار امروز کشور را مدیون خون پاک آنها هستیم.

سعیدی ابراز داشت: جانبازان و آزادگان از مصادیق روشن و زنده دفاع مقدس هستند همانطور که برای دفاع مقدس برنامه ریزی می کنیم باید برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس نیز برنامه ریزی مجدانه  صورت بگیرد.

وی افزود: شناساندن شهدا و ایثارگران یکی از اقداماتی است که می توانیم در این راستا انجام دهیم و باید این مهم در دستور کار قرار گیرد و برگزاری مراسمات نیز می تواند به تثبیت این فرهنگ در جامعه کمک کند.

این مقام مسئول افرود: مجموعه حفظ ارزش های دفاع مقدس استان گلستان نسبت به تنظیم و تدوین تاریخ شفاهی دفاع مقدس شهرداری اقدام کردند که این مهم کار بسیار ارزشمند است.

صفرعلی پایین محلی نیز در این مراسم گفت: از آنجایی که در زمان فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه و رضا خان، مسوول لایقی در کشور نداشتیم شاهد آن بودیم که در قالب قراردادهای مختلف بخش های مختلف کشور جدا شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ایثارگری کردند و در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادند و در طول این هشت سال از 40 کشور دنیا اسیر داشتیم.

پائین محلی تاکید کرد: اگر امروز بخشی از خاک کشور مورد تهاجم دشمن قرار گیرد چندین میلیون بسیجی برای مقابله با دشمن خواهند رفت و این فرهنگ ایثار و شهادت است که در جامعه موج می زند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت برنامه ریزی برای حفظ میراث انسانی دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..