تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Sheltered 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

اولین رای باشید!

بازی Sheltered 2 به‌عنوان دنباله‌ای برای بازی اصلی ارائه شده است و چالش‌های جدیدی را همراه با یک گیم‌پلی استراتژیک نسبت به سال ۲۰۱۵ در اختیار شما می‌گذارد. شما در این بازی وظیفه خواهید داشت که منابع جدیدی را کسب کرده و با تهدیدهای انسانی و طبیعی مقابله کنید. باید به‌عنوان یک رهبر عمل کرده و بتوانید جناح خود را در بازی تقویت کنید. از گرسنگی و کم آبی نهراسیده و سعی در پیش بردن حملات داشته باشید. بازی سیستم جدیدی را به شما معرفی می‌کند و همین موضوع می‌تواند برای موفقیت پایگاه شما ضروری باشد. می‌توانید در زمین‌های متروک قرار گرفته و روابط بیشتری را شکل دهید.

Sheltered 2 PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-Sheltered-2

بازی چندین جناحین را به شما معرفی می‌کند و سیستم Factions هم کمک می‌کند که با گروه‌های دیگر ارتباط برقرار کنید. منابع و پشتیبانی لازم را خواهید داشت و می‌توانید با برداشتن سلاح‌های جدید، همه چیز را به روش قدیمی حل کنید. مدیریت منابع در بازی اهمیت بسیار زیادی دارد و خواسته‌های بازمندگان دیگر را فراهم خواهید کرد. تجهیزات و پناهگاه‌های زیادی در این اثر وجود دارد و هرکدام برای زنده نگه داشتن گروه لازم و ضروری خواهد بود. ویژگی‌های هر پناهگاه را باید با رهبری خود به‌خوبی پیش برده و تجهیزات جدیدی برای آن کسب کنید.

از بهترین ویژگی‌های این بازی می‌توانیم به شخصیت‌هایی اشاره کنیم که ویژگی‌های فراوانی دارند و می‌توانند به شما کمک کنند. مهارت‌های لازم در آن‌ها تداعی شده است و هرکدام را می‌توانید به‌صورت دلخواه سفارشی سازی کنید. ماشین‌هایی هم در بازی Sheltered 2 وجود دارد که باید در زمین‌های بایر از آن‌ها استفاده کرده و تعمیرات آن‌ها را هم سر موقع برای ماموریت‌ها در نظر داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Sheltered-2 تصاویر-بازی-Sheltered-2 تصاویر-بازی-Sheltered-2 تصاویر-بازی-Sheltered-2 تصاویر-بازی-Sheltered-2 تصاویر-بازی-Sheltered-2 info

A brutal survival management simulator set in a post-apocalyptic wasteland. Keep your faction of survivors alive, maintain your shelter and scavenge the ravaged world for resources. Befriend and trade with the factions you meet or conquer them by force.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-2300 or AMD FX-6300

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 770, 4 GB or AMD Radeon R9 380, 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i5-3470 or AMD FX-8350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6 GB or AMD Radeon RX 580, 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CODEX:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Sheltered 2 برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..