تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Guild of Ascension برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

2 / 5 ( 1 امتیاز )

بازی Guild of Ascension یک تجربه تاکتیکی و اکشن است که همراه با المان‌های RPG‌ دنبال خواهید کرد. بازی دارای المان‌های راگ لایت بوده و نبردهای نوبتی را به‌همراه خواهد داشت. سیستمی ترکیبی از سبک اکشن را به‌صورت ریل تایم خواهید داشت که باید با ساخت سلاح، کسب مهارت‌های بیشتر و المان‌های دیگر در بازی پیشروی کنید. می‌توانید با حیوانات کوچک دوست شده و به سراغ موجودات عجیب و غریب بازی بروید. با باس‌های غول پیکر هم آشنا خواهید شد و در نهایت، برج‌هایی را خواهیم دید که نبردهای اصلی بازی در آن جریان دارد. شما چند ثانیه فرصت خواهید داشت که در نوبت خود آزادانه عمل کرده و با یادگیری موسیقی خاص آن، حملات ویژه‌ای را پیاده‌سازی کنید.

Guild of Ascension PC-PLAZA

دانلود-بازی-Guild-of-Ascension

اگر گروه شما بتواند در نبردهای برج موفق عمل کند، شما نیز می‌توانید هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتری داشته و موفق عمل کنید. باید غنیمت‌های بازی را یک به یک دنبال کرده و از پس دعواها بربیایید. مواد لازم را می‌توانید برای چالش‌های بعدی خود کسب کرده و کار آسان‌تری داشته باشید. اخرین سفر شما در برج اصلی واقع شده است و گروه‌تان می‌تواند تجهیزات جدیدی را در اختیارتان گذارد. با پیدا کردن طبقه نگهبانان، نیازی به ترسیدن از جثه بزرگ آن‌ها نخواهد بود. باید از آموخته‌های خود استفاده کرده و از آن برای غلبه بر چالش‌ها استفاده کنید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension تصاویر-بازی-Guild-of-Ascension info

Guild of Ascension is a Tactical-Action-RPG with rogue-lite elements, mixing turn-based combat with real-time action combo system. Craft weapons, learn skills, befriend critters, encounter bizarre creatures, and fight giant Bosses in your Ascension of the Tower!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Win7

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Gtx 750 or above

DirectX: Version 9.0

Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: win10

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Gtx 750 or above

DirectX: Version 9.0

Storage: 20 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Guild of Ascension برای کامپیوتر – نسخه PLAZA»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..