تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی TOEM برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0

اولین رای باشید!

در بازی TOEM می‌توانید عازم یک سفر دلپذیر و متفاوت شده و چشم‌انداز جذابی را روبه‌روی خود داشته باشید. اسرار جادویی در این بازی برقرار است و روال خاصی را می‌توانید دنبال کنید. شخصیت‌های عجیب و غریبی در این بازی وجود دارند و می‌توانید با آن‌ها گپ زده و داستان بازی را جلو ببرید. عکس‌هایی در بازی می‌بینیم که در مراحل شما را راهنمایی کرده و می‌توانید از آن‌ها برای حل معماهای بیشتر استفاده کنید. به صداهای بازی گوش فرا داده و ببینید که محیط قصد انتقال چه پیامی را به شما دارد. شخصیت‌های عجیب و غریبی را هم در بازی می‌بینیم که در حل مشکلات‌شان می‌توانید به آن‌ها کمک کنید.

TOEM PC-DARKZER0

دانلود-بازی-TOEM

بازی به شیوه متفاوتی دنبال می‌شود و جهانی طراحی شده با دست را می‌بینیم که سازندگان از خلاقیت خودشان در آن استفاده کرده و سعی کرده‌اند که همه چیز را منحصربه‌فرد جلوه دهند. جهان بازی از بالا به پایین نمایش داده شده و در کنار آن، با دوربین خود می‌توانید فضا را کمی نزدیک‌تر بیاورید. بازی نمرات بسیار خوبی از کارشناسان دریافت کرده و قرار است که یک تجربه ماجرایی از یک استودیوی مستقل باشد. بازی را همین ریتم دنبال کرده و می‌توانید یک پایان بندی عالی را هم داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-TOEM تصاویر-بازی-TOEM تصاویر-بازی-TOEM تصاویر-بازی-TOEM تصاویر-بازی-TOEM تصاویر-بازی-TOEM info

Set off on a delightful expedition and use your photographic eye to uncover the mysteries of the magical TOEM in this hand-drawn adventure game. Chat with quirky characters, solve their problems by snapping neat photos, and make your way through a relaxing landscape!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 or later

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی TOEM برای کامپیوتر – نسخه DARKZER0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..