تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلیت پروازهای اربعین نایاب شد

بلیت پروازهای اربعین نایاب شد بیشتر دفاتر معرفی شده برای فروش پروازهای اربعین با حجم انبوه تقاضای زائران و نبود بلیت مواجه هستند. 30 اجتماعی 1400/07/01 حداقل قیمت ۷ میلیون تومان


روز سه شنبه سازمان هواپیمایی کشوری لیست دفاتر فروش بلیت پروازهای اربعین را اعلام کرد که بر این اساس، ۱۳ دفتر فروش در تهران و ۲۰ دفتر در سایر شهرها تدارک دیده شده است.

با این حال با توجه به کمبود بلیت پروازهای اربعین، بیشتر دفاتر معرفی شده با حجم انبوه متقاضیان از یک سو و نبود بلیت برای بازه‌های زمانی مورد نظر زائران روبه رو هستند.

در بیشتر دفاتر، متقاضیان پس از ساعت‌ها معطلی و دریافت نوبت، ابتدا می‌توانند روند پیش ثبت نام را برای دامنه زمانی مورد تقاضای خود انجام دهند.

سپس می‌بایست باز هم منتظر بمانند تا سامانه‌ای از سوی سازمان هواپیمایی کشوری در دسترس کاربران این دفاتر خدمات مسافرتی قرار گرفته، باز شده و امکان ثبت و خرید بلیت فراهم شود.

تعدادی از متقاضیان خرید بلیت پروازهای اربعین گفتند: از ابتدای صبح که در این دفاتر نوبت گرفته اند، تا ظهر توانسته اند تنها پیش ثبت نام کنند و در صورتی که سامانه باز شود یا پرواز فوق العاده ای در نظر گرفته شود، بلافاصله به دلیل بالا بودن تقاضا، پُر می‌شود.

همچنین برخی دفاتر معرفی شده، اگرچه بلیت پروازهای رفت و برگشت را عرضه می‌کنند، اما به گفته مسافران، با وجود آنکه پروازهای برگشت به خاطر باز شدن مرزهای زمینی، با تقاضای کمتری مواجه هستند، در صورتی که زائر بخواهد آن را به صورت یکطرفه تهیه کند، با نرخ‌هایی بسیار پایین‌تر از نرخ مصوب سازان هواپیمایی عرضه شده است که مجموع رفت و برگشت، مثلاً حدود ۴ میلیون تومان است اما دفاتر اعلام شده آن را با نرخ ۵ تا ۵.۵ میلیون تومان عرضه می‌کنند.

ضمن اینکه در دفاتر خدمات مسافرتی که خارج از لیست اعلامی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، اقدام به فروش بلیت پروازهای اربعین می‌کنند، به هیچ عنوان بلیت رفت و برگشت ۵ میلیون تومانی یافت نمی‌شود.

یک متصدی یک آژانس هواپیمایی گفت: بلیت ۵ میلیون تومانی رفت و برگشت پروازهای اربعین به هیچ عنوان وجود ندارد و حداقل نرخ موجود برای روزهای ۳ یا ۴ مهر به نجف و برگشت برای روزهای ۶ یا ۷ مهر به تهران، ۷ میلیون تومان است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: khabaronline.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلیت پروازهای اربعین نایاب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..