تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کرونا 200میلیارد تومان به سازمان ورزش شهرداری تهران خسارت زد

امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در مورد بدهی پیمانکاران ورزشی در دوران تعطیلی کرونایی در شش ماه گذشته اظهار کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران به عنوان یک سازمان مسئول با تمامی مراکز پیمانکاری در همان ماه‌های ابتدایی سال تسویه حساب کردیم و اجازه ندادیم که هیچ یک از پیمانکاران طرف قرار داد با سازمان ورزش شهرداری تهران آسیب مالی ببینند.


وی افزود: بدون دریافت هیچ وجهی سالن‌های ورزشی تحویل گرفته شد و اجازه ندادیم شخصی از ضرر مالی ببیند، هیچ پیمانکاری را نداریم که با سازمان ورزش شهرداری تهران قرارداد داشتنه و سپس دچار ضرر مالی شده باشد.


مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت:، اما متاسفانه نه تنها در شهر تهران بلکه در کل کشور بسیاری از پیمانکاران آسیب مالی دیدند که این جای نگرانی دارد؛ البته وزارت ورزش و جوانان با این عزیزان همکاری لازم را داشته است.


وی گفت: شهرداری تهران تا کنون ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت مستقیم دیده و کارشناسان ورزش و کارکنان مرتبط با سازمان ورزش شهرداری تهران دچار خسارت مالی شدند.


سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: از هفته آینده تمامی ورزش‌های کم برخورد اجازه فعالیت دارند و باشگاه‌های ورزشی به تدریج فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

۴۷۲۳۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کرونا 200میلیارد تومان به سازمان ورزش شهرداری تهران خسارت زد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..