تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات احتمالی و تصاویر رندر Moto G Pure منتشر شد

گفته می‌شود موتورولا ماه آینده تلفن هوشمندی با نام Moto G Pure روانه بازار خواهد کرد. هنوز چند هفته دیگر تا روز موعود مانده است و تا آن زمان می‌توانید به تصاویر رندر منتشرشده از این دستگاه نگاهی بیندازید و اطلاعاتی که از مشخصات آن به اشتراک گذاشته‌ شده است بررسی کنید.

به گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، این گوشی بازار آمریکای شمالی را هدف گرفته است و حدود ۳۰۰ تا ۳۵۰ دلار قیمت خواهد داشت. برخلاف برخی از دستگاه‌های جدیدی که به سری G اضافه شده‌اند، این مدل احتمالا قاب آلومینیومی خواهد داشت. البته پنل پشتی آن به احتمال زیاد پلاستیکی و همان‌طور که در تصاویر رندر دیده می‌شود، میزبان حسگر اثر انگشت خواهد بود. این گوشی با احتساب بیرون‌زدگی دوربین، احتمالا ۱۰٫۱ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت.

 Moto G Pure

مقاله‌های مرتبط:

با بررسی اطلاعات منتشرشده به نکته جالبی برخورد کردیم. Moto G Pure یک دستگاه معمولی است (خصوصاً با محدوده قیمت ۳۰۰ دلار)؛ اما در این گوشی هوشمند از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی امولد استفاده خواهد شد.

گفته می‌شود Moto G Pure از تراشه Helio G25 استفاده خواهد کرد؛ اما ظاهرا نمونه‌های اولیه به‌ جای آن از P22 بهره می‌بردند. G25 یک تراشه ۱۲ نانومتری با هشت هسته Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی PowerVR GE8320 است که برای تلفن‌هایی با قیمت ۱۰۰ دلار یا بیشتر در نظر گرفته می‌شود. پیکربندی پایه Moto G Pure دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود و اندروید ۱۱ از پیش روی آن نصب خواهد شد.

moto g pure

moto g pure

moto g pure

گزارشی که از احتمال وجود دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در این دستگاه خبر می‌داد توجه بسیاری را برانگیخت؛ اما این دوربین تنها توسط یک حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی همراهی خواهد شد. در ضمن، این دستگاه دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در تصاویر رندر، در پایین دستگاه علاوه‌ بر درگاه USB-C یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دیده می‌شود. پس از بررسی مشخصات این دستگاه می‌توان حدش زد که با گوشی هوشمند قدرتمندی روبه‌رو نیستیم؛ اما برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا هفته دوم اکتبر، زمان معرفی Moto G Pure صبر کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات احتمالی و تصاویر رندر Moto G Pure منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..