تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Battle Simulator: Warfare 1.2.0 – بازی استراتژیکی مهیج و جالب “شبیه ساز نبرد” اندروید + مود + دیتا

Battle Simulator: Warfare v1.2.0 + Mod – بازی استراتژیکی و رقابتی “شبیه ساز نبرد” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (پول بی نهایت = خرید رایگان) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Battle Simulator: Warfare – شبیه ساز نبرد: جنگاوری یکی دیگر از بازی های استراتژیکی استودیوی استرالیایی PlaySide Studios سازنده بازی های مشابهی مثل Toy Warfare و Ghost Pop است که مثل تمام بازی های منتشر شده توسط این توسعه دهنده به صورت رایگان اما با قابلیت پرداخت های درون برنامه ای عرضه شده است. مثل همیشه این بار نیز پیش قدم شده و به عنوان اولین سایت ایرانی این بازی را خدمت شما همراهان عزیز ارائه کرده ایم. با فارسروید در معرفی و بررسی کلی این بازی استراتژیکی جالب و محبوب همراه باشید. استودیوی بازی سازی PlaySide Studios به ساخت بازی های استراتژیکی و مبارزه ای علاقه زیادی دارد. این شرکت بازی سازی اخیراً فعالیت بیشتری داشته و در تلاش است تا با کسب بیشترین سهم ممکن است بازی های این دسته، خود را به عنوان فعال ترین و پر مخاطب ترین استودیوی بازی سازی در این سبک معرفی کند. Battle Simulator: Warfare نیز یکی دیگر از پروژه های این توسعه دهنده است که به دنبال موفقیت نسبی بازی های قبلی ساخته شد و با ویژگی های مشابه اما المان هایی جدیدتر و خصوصیت هایی متنوع عرضه شده است تا این بار طیف وسیع تری از مخاطبین به بازی های PlaySide Studios جذب شوند.

Battle Simulator: Warfare

Battle Simulator: Warfare یک عنوان کاملاً استراتژیکی است که به گفته سازنده بازی، بزرگترین بازی ساخته شده در سبک بازی های موسوم به Auto-battle Simulator یا شبیه ساز نبردهای خودکار است. اگرچه که نمی توان خیلی راحت این ادعا را ثابت کرد، اما از طرفی هم باید گفت که استودیوی PlaySide Studios تمام تلاش خود را کرده تا این بازی را به بزرگترین بازی استراتژیکی و شبیه ساز مبارزه ای تبدیل کند. در این بازی شما این بار طیف گسترده ای از نیروهای جنگی را در اختیار دارید. این نیروها از قدیمی ترین و باستانی ترین نیروهای جنگی مثل انسان های اولیه گرفته تا نیروهایی هوشمند و مدرن مثل ربات های مجهز هستند. به جز این ها، در بازی Battle Simulator: Warfare شاهد حضور پر رنگ سربازان و نیروهای جنگی معروف مثل شوالیه ها، سربازان اسپارتان، وایکینگ ها و … نیز هستیم. این تنوع بالا در نیروها باعث شده تا بازی Battle Simulator: Warfare به نوبه خود بسیار داینامیک و متفاوت باشد. گرافیک بازی با همان ویژگی ها و طراحی های همیشگی بازی های معروف این استودیو ساخته شده است اما افکت های بصری و انیمیشن های جالبی در این طراحی به کار برده شده که باعث می شود تا این بازی حتی در بخش گرافیکی نیز عملکرد خیلی خوبی داشته باشد. گیم پلی بازی که نقطه عطف آن است تکامل یافته و حرفه ای طراحی شده و از این نظر بازی شبیه ساز نبرد: جنگاوری امتیاز خوبی کسب کرده است. این بازی در بین مخاطبین و گیمرهای اندرویدی خوش درخشیده و موفق شده تا امتیاز 4.3 از 5.0 را به خود اختصاص دهد. برای دانلود و تجربه این عنوان سرگرم کننده کافیست به بخش دانلود سنتر فارسروید در ادامه همین مطلب رفته و از لینک های مستقیم سایت اقدام به دانلود این بازی به صورت رایگان در دو نسخه معمولی و مود شده کنید.

تغییرات نسخه 1.2.0 More levels to beat! Bring your army to more battles!

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Battle Simulator: Warfare 1.2.0 – بازی استراتژیکی مهیج و جالب “شبیه ساز نبرد” اندروید + مود + دیتا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..