تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجازه فعالیت به گروهک‌های ضد انقلاب در مرزهای غرب کشور داده نمی‌شود

ساعت: 13:51 منتشر شده در مورخ: 1400/07/01 شناسه خبر: 1770801

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: به گروهک‌های ضد انقلاب اجازه فعالیت در مرزهای غرب کشور داده نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار اسماعیل خلیل‌زاده در مراسم  نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان بوکان با بیان اینکه گروهک‌های ضد انقلاب با پول صهیونیستی و سعودی سعی دارند کشور را ما ناامن نمایند، افزود:  مرز عراق به صورت یک طرفه توسط نیروهای قرارگاه حمزه که شامل نیروهای سپاه و مرزبانی هستند، کنترل می شود و در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گروهک های ضد انقلاب اجازه ترک و نفوذ به داخل کشور را نداده و با شدت با آنها برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور در این منطقه بر عهده نیروهای سپاه و نیروهای مردمی است، افزود: همچنان که همه شاهد بودیدچند روز پیش گروهک‌های ضد انقلاب توسط سربازان و پاسداران امنیت انقلاب اسلامی ضرب و شتم بزرگی دریافت کردند.

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: تذکرات لازم به مسوولان شمال عراق داده شده که  از حضور گروهک‌های ضدانقلاب در این منطقه جلوگیری کنند، زیرا سپاه ایجاد ناامنی را در مرز و داخل کشور خط قرمز خود می داند و این گونه کارها را تحمل نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: سربازان و پاسداران امنیت انقلاب اسلامی با تمام وجود در حال برقراری امنیت این ملت هستند اما نمایندگان مجلس نیز باید از طریق وزارت امور خارجه پیگیر اخراج این گروهک ها از خاک عراق باشند.

سردار خلیل زاده بیان داشت: عوامل استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران و ضد انقلاب بدانند که نمی توانند با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رهبری و فرماندهی کل قوا مقابله کنند.

معاون‌ هماهنگ کننده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در خصوص پیشکسوتان سپاه پاسداران گفت: امنیت امروز ایران اسلامی مدیون شهدا و پیشکسوتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی خطاب به پیشکسوتان اظهار داشت: پیشکسوتان زمانی وارد عرصه سپاه شدند که ما تازه انقلاب کرده و ملت در آن زمان خطرناک دنبال استقلال و پیشرفت ایران اسلامی بودند.

سردار خلیل زاده ادامه داد: شما در ان زمان خود را به دل خطر زدید و هیمنه بزرگ دشمنان را در هم شکستید و امنیت امروز مرهون فداکاری های شما پیشکسوتان است.

وی در خصوص هشت سال دفاع مقدس و شهدای انقلاب گفت: شهدا ضامن امنیت کشور هستند و ما باید راه این بزرگان را با جان و دل ادامه دهیم تا حافظ رشادت های شما پیشکسوتان و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

در ادامه این مراسم محمدامین‌زاده فرماندار بوکان هفته دفاع مقدس را فرصتی مناسب جهت پاسداشت خون شهداء و تجدید میثاق با آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: امنیت کنونی ایران اسلامی مرهون جانفشانی، رشادت و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است .

گفتنی است در پایان این مراسم از جمعی از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت شهرستان بوکان تجلیل شد.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجازه فعالیت به گروهک‌های ضد انقلاب در مرزهای غرب کشور داده نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..