تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتح قله‌های جهاد علمی در زمینه واکسیناسیون با روحیه ایثار و شهادت

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد؛

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روحیه جهاد و شهادت توانسته‌ایم قله‌های جهاد علمی در زمینه واکسیناسیون را فتح کنیم.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مرکز واکسیناسیون کلاک هم‌زمان با هفته دفاع مقدس، به همت بسیجیان و جهادگران سلامت حوزه 115 شهید آیت‌الله غفاری و حوزه 116 حضرت مریم (س) و با همکاری مرکز بهداشت شرق کرج با حضور علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج آغاز به کار کرد.

فتح قله‌های جهاد علمی در زمینه واکسیناسیون با روحیه ایثار و شهادت

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح این مرکز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان سلامت و حرم اظهار داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روحیه جهاد و شهادت توانسته‌ایم قله‌های جهاد علمی در زمینه واکسیناسیون را فتح کنیم.

وی افزود: اگر دانشمندان در زمینه تولید واکسن ورود نمی‌کردند ما قادر به کنترل و مقابله با بیماری کرونا نبودیم. مایه مباهات و افتخار است که در مراکز علمی و دانشگاهی نظام مقدس جمهوری اسلامی انواع واکسن تولید می‌شود و زمانی که جهانیان و دشمنان، همت دانشمندان ما را در دستیابی به واکسن دیدند، به‌نوعی تحریم واردات واکسن خارجی خنثی شد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دانشمندان بسیجی وارد این میدان نمی‌شدند دشمنان یا این واکسن را به ما نمی‌دادند و یا با قیمت گزاف و به‌صورت قطره چکانی آن را در اختیار ما قرار می‌دادند. رهبر معظم انقلاب اسلامی در فرمایشات خویش بر خنثی‌سازی تحریم‌ها با تقویت قدرت داخلی و دستیابی به پیشرفت‌های علمی تأکید می‌کنند.

عباسی به اشاره به تلاش‌های مجاهدان و مدافعان سلامت در ایام مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: بیمارستانی و نیز شهدای گرانقدر جبهه مقابله با بیماری منحوس کرونا هستند و یاد این عزیزان همانند شهدای دفاع مقدس در اذهان و قلوب مردم قدرشناس ایران اسلامی زنده خواهد ماند.

وی بسیج را مظهر قدرت ملی و نماد روحیه ایثار و شهادت‌طلبی دانست و بیان داشت: ورود بسیجیان جهادگر در عرصه مقابله با این ویروس، بسیار ستودنی و سترگ بوده و این جهاد در راستای حماسه‌آفرینی‌های دوران دفاع مقدس است. امیدواریم با ورود بسیجیان به امر واکسیناسیون شاهد ریشه‌کنی این ویروس و مصون‌سازی مردم در برابر آن باشیم.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتح قله‌های جهاد علمی در زمینه واکسیناسیون با روحیه ایثار و شهادت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..