تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همه مسئولین تمام قد از صنعتگران حمایت کنند/ تلاش مجموعه سپاه در رفع موانع تولید

فرمانده سپاه استان البرز گفت: همه مسئولین باید نسبت به گره‌گشایی از صنعتگران و افرادی که در این شرایط دشوار اقتصادی، با وجود تحریم‌ها، در خط مقدم مقابله با جبهه استکبار هستند، اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از کارخانه‌های تولیدی این استان اظهار داشت: چند سالی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی، شعار سال را شعاری اقتصادی نام‌گذاری می‌کنند؛ موضع‌گیری و راهبرد ایشان در حوزه اقتصاد گویای وجود مشکلاتی است که کشور با آن‌ها مواجه است.

همه مسئولین تمام قد از صنعتگران حمایت کنند/ تلاش مجموعه سپاه در رفع موانع تولید

وی عنوان کرد: امسال هم با توجه به شعار سال، همه مسئولین باید نسبت به گره‌گشایی از صنعتگران و افرادی که در این شرایط دشوار اقتصادی، با وجود تحریم‌ها، در خط مقدم مقابله با جبهه استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار هستند، اقدام کنند. جنگی که آمریکای خبیث علیه ایران آغاز کرده جنگی هوشمند، ترکیبی و با محوریت اقتصاد است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز تأکید کرد: در شرایطی که آمریکا اقتصاد کشور ما را نشانه گرفته است، وظیفه ما و تمامی مسئولین، نهادها، ارگان‌ها و وزارتخانه‌هاست که تمام قد از صنعتگرانی که در این جنگ نابرابر در خط مقدم نبرد با دشمن هستند حمایت و نسبت به رفع موانع و برطرف کردن مشکلات آن‌ها اقدام کنیم.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه اقتصاد کشور به‌صورت بی‌رویه و بیمارگونه به نفت وابسته شده است، افزود: علیرغم تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی به دولتمردان در خصوص کاهش وابستگی به نفت، اما برخی فرمایشات ایشان هنوز عملیاتی نشده است. ما در مجموعه سپاه و بسیج با تمام توان پای‌کار هستیم و از هیچ تلاشی برای تسهیل در امور و رفع موانع تولید دریغ نمی‌کنیم.

وی در پایان از ورود سپاه استان البرز به مقوله‌ها و عرصه‌های مختلف از جمله کشاورزی، صنعت، عمران و کارگری و انجام اقدامات مفیدی در این زمینه خبر داد و خاطرنشان کرد: اقداماتی به‌منظور کمک به تولید اشتغال‌های خرد در حال انجام است و در زمینه صنایع بزرگ و مادر نیز سپاه تمام قد، حمایت‌های لازم را در سیستم دولتی و حاکمیتی خواهد داشت.

انتهای پیام/ص




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همه مسئولین تمام قد از صنعتگران حمایت کنند/ تلاش مجموعه سپاه در رفع موانع تولید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..