تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابلاغیات نباید مانع حمایت از صنعتگرانِ عرصه جنگ با تحریم آمریکا شود

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: متاسفانه اقتصاد کشور به صورت بی رویه و بیمارگونه ای به نفت وابسته شده است، علی رغم اینکه مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در این حوزه تذکرات لازم را داده اند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، فرمانده سپاه البرز در حاشیه بازدید از روند احیاء واحدهای صنعتی استان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: طی چند سال اخیر رهبر معظم انقلاب، شعار سال را با محوریت اقتصادی نامگذاری می کنند.

ابلاغیات نباید مانع حمایت از صنعتگرانِ عرصه جنگ با تحریم آمریکا شود
سردار علیرضا حیدرنیا افزود: امام خامنه ای همواره در تعیین شعار سال اقتصاد را حائز اهمیت می دانند، در نتیجه این روند نشان می دهد که موانع و مشکلات پیش روی کشور هم به مسائل اقتصادی باز می گردد.

وی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۰ که با محوریت تولید و مانع زدایی نامگذاری شده است، همه باید برای گره گشایی از مشکلات صنعتگران و افرادی که در شرایط تحریم در خط مقدم نبرد با جبهه استکبار و آمریکا قرار دارند، اقدام کنیم.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: جنگ آمریکای جنایت کار علیه ایران هوشمند، ترکیبی با محوریت اقتصاد است در نتیجه اتاق جنگ خود را در وزارت خزانه داری مستقر کرده است، زمانی که استکبار اقتصاد ما را هدف قرار داده است باید تمام قد از صنعتگران در این جنگ نابرابر حمایت کنیم.
وی با اشاره به لزوم رفع موانع صنایع در شرایط تحریم، گفت: بسیاری از بخش نامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیات مرتبط با زمان عادی است و باید اغلب آنها در شرایط بحران باید تغییر پیدا کند اما اغلب مسئولین این کار را نکردند.

سردار حیدرنیا افزود: اشتغال آفرینی، صادرات، ارزآوری از مهم ترین اقدامات صنایع تولیدی البرز است و طی دو ماه آینده کارخانه شکلات سازی راه اندازی می شود که محصولات آن برای کشور ارز آور خواهد بود.

وی اظهار داشت: متاسفانه اقتصاد کشور به صورت بی رویه و بیمارگونه ای به نفت وابسته شده است، علی رغم اینکه مقام معظم رهبری طی چند سال اخیر در این حوزه تذکرات لازم را داده اند اما سخنان ایشان عملیاتی نشده است.

سردار حیدرنیا تصریح کرد: سپاه البرز در زمینه های مختلف وارد عرصه شده و در حوزه های کشاورزی، صنعت و عمران اقدامات خوبی رقم زده است، همچنین علاوه بر تولید اشتغال خرد از صنایع بزرگ یا مادر هم حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابلاغیات نباید مانع حمایت از صنعتگرانِ عرصه جنگ با تحریم آمریکا شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..