تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۳۱ میلیارد ریال غرامت بیمه در بخش کشاورزی تایباد پرداخت شد

مدیر جهادکشاورزی تایباد از پرداخت ۳۱ میلیارد ریال غرامت بیمه در بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، جواد اعتضادی اظهارداشت: در سال زراعی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ تعداد ۴ هزار و ۸۵۰ فقره بیمه نامه در بخش دام و طیور صادر شد که نسبت به سال گذشته  ۱۸ برابر شده است و این میزان تعداد  ۳۱۱ هزار و ۴۶۳ راس دام و ۲ میلیون و ۳۸۰ هزار و ۹۷۹ قطعه طیور را تحت پوشش قرار داده است.

وی گفت:  از کل تعداد بیمه شده در بخش دام و طیور تعداد ۶۰۸ فقره به مبلغ ۱۴ میلیارد ریال غرامت دریافت کرده‌اند.

اعتضادی آمار بیمه محصولات کشاورزی در بخش زراعت و باغبانی شهرستان را  ۶ هزار و ۸۹۸ هکتار اعلام کرد که از رشدی ۵۰درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده و بیان داشت: ۱۷ میلیارد ریال غرامت نیز در این بخش پرداخت شده است.

مدیر جهادکشاورزی تایباد با تأکید بر لزوم بیمه محصولات کشاورزی، تصریح کرد: وقوع خطر در امور تولیدی، کشاورزی مساله تازه ای نیست و یکی از مهمترین استراتژی‌هایی که می‌تواند در این امر موثر واقع شود، بیمه محصولات کشاورزی است که باعث کاهش ریسک تولید می‌شود.

وی افزود: پرداخت غرامت، منوط به بیمه کردن عامل خطر بوده و به نوع بیمه نامه خریداری شده بستگی دارد. بیمه نامه‌های صادره محصول گندم آبی شامل بیمه نامه پایه برای خسارت‌های فاجعه بار عمومی جهت عوامل خطر که شامل خشکسالی و کاهش تناژ ناشی از آن و بیمه نامه انفرادی و آتش‌سوزی  است.

اعتضادی گفت: صندوق بیمه کشاورزی بعنوان یک صندوق کاملاً دولتی به رسالت خود بعنوان حمایت از بهره برداران بخش کشاورزی در قالب اصول و مقررات بیمه‌ای متعهد بوده و کارائی خود را در این خصوص نشان داده است بگونه‌ای که سالانه با پرداخت مبالغ هنگفتی نسبت به جبران بخشی از خسارت وارده به کشاورزان تحت پوشش اقدام کرده است.

منبع: تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۳۱ میلیارد ریال غرامت بیمه در بخش کشاورزی تایباد پرداخت شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..