تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حیات بخشی اورژانس ۱۱۵ به بیش از هزار بیمار کرونایی در کردستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رضا پیرا رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه از ابتدای امسال ۱۷۵ هزار و ۹۲۴ تماس با اورژانس گرفته شده است گفت: در این مدت بیش از ۳۳ هزار مأموریت اورژانسی انجام شده که ۵۲ مورد آن مأموریت هوایی بوده است.

 پیرا افزود: از این تعداد مأموریت، ۶ هزار و ۵۶۳ مورد به تصادفات شهری و برون شهری اختصاص دارد که در این حوادث ۶ هزار و ۷۷۶ مصدوم به بیمارستان‌های استان منتقل شده اند.

او با بیان اینکه ۲۲ هزار و ۴۸۶ مأموریت ناشی از بیماری‌های مختلف بوده است گفت: یک هزار و ۳۹۹ نفر به دلیل بیماری‌های قلبی به مراکز درمانی منتقل شده اند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: با توجه به پیک پنچم بیماری کرونا در استان، بخشی از مأموریت‌های اورژانسی به بیماران کرونایی اختصاص دارد و یک هزار و ۷۴۱ بیمار کرونایی بدحال به مراکز درمانی استان کردستان منتقل شده اند.

پیرا افزود: در ۶ ماهه نخست امسال، ۱۷ هزار و ۲۱۴ نفر بیمار یا مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستانی منتقل شده اند.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حیات بخشی اورژانس ۱۱۵ به بیش از هزار بیمار کرونایی در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..