تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مازندرانی‌ها امسال ۱۳ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

ساعت: 12:02 منتشر شده در مورخ: 1400/07/01 شناسه خبر: 1770688

احمد سعادت گفت: مازندرانی‌ها ۱۳ میلیارد تومان از ابتدای امسال تا کنون صدقه پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سعادت در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون، مردم نیکوکار استان ۱۳ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند که در این مدت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل۲۳ درصد رشد داشت.

وی با بیان اینکه بیشترین صدقات در شهرستان های بابل،آمل، قائمشهر جمع آوری شده است، افزود: ۳۶۰ هزار و ۲۳۳خانوار مازندرانی ،مشترک صندوق صدقات کوچک خانگی هستند و ضریب نفوذ صندوق صدقات هم در این استان ۳۳درصد است.

سعادت گفت: صدقات جمع آوری شده در بخش های تامین جهیزیه، مسکن، معیشت، درمان، تحصیلی، فرهنگی، اشتغال برایامسال  مددجویان تحت حمایت هزینه می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار کرد:با توجه به شرایط کنونی و شیوع بیماری کرونا، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

وی افزود: یکی از روشهای جدید پرداخت صدقه QR(بارکد)است و در این روش مشترک صدقات می تواند از طریق اپلیکیشن های بارکدخوان (پس از دریافت بارکد اختصاصی از رابطین کمیته امداد) بطور مستقیم به صفحه پرداخت اینترنتی صدقات متصل شده و درکمترین زمان ممکن صدقه پرداخت کند.

سعاد با اشاره به شیوه های نوین و غیر حضوری برای پرداخت صدقه  گفت: شماره گیری #2*011*8877* از طریق تلفن همراه، نیز سریع ترین و راحت ترین روش پرداخت صدقه است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: کمیته امداد برای رفع مشکلات نیازمندان و جلب رضایت آنها فعالیت های مختلفی انجام می دهد که توانمند سازی و خودکفایی از مهمترین اهداف ارائه این خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: مردم نوعدوست استان نیز همواره و در هر شرایطی با این نهاد همکاری داشته و توانستند با مشارکت خود شاهد به بار نشستن لبخند بر چهره نیازمندان باشند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مازندرانی‌ها امسال ۱۳ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..