تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش شهید زنده گرگانی به ناملایمتی مدیران به مسئله عفاف و حجاب/ وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست

ساعت: 10:03 منتشر شده در مورخ: 1400/07/01 شناسه خبر: 1770695

در ادامه حواشی جلسه ساماندهی امور جوانان گلستان؛

روشنی گفت: وضعیت حجاب در جامعه به گونه‌ای نیست که بگوییم رضایت داریم و یقینا درد و رنج است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما، صادق روشنی، جانباز 70 درصد گلستانی در واکنش به استقبال سرد مسئولان گلستان به مسئله عفاف و حجاب در ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان گفت: عفاف و حجاب جایگاه قرآنی دارد و امر به معروف نیز از آیات الهی منشاء گرفته که بتوانیم آن را در جامعه جاری و ساری کنیم.

جانباز 70 درصد گرگانی ادامه داد: توجه به مسئله امر به معروف و نهی از منکر وظیفه شخص خاصی نیست و همه ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم و اگر کسی پای این کار آمد دین خدا را یاری کرده و اگر کسی در این زمینه کم‌کاری کند باید بداند که از مسائل دینی و الهی فاصله گرفته است.

روشنی بیان کرد: اگر شهدا ذکر کردند که خواهرم حجابت این مسئله را به ما به‌عنوان درس دین و دینداری عرضه کردند و همه ما باید بدانیم که شهدا در راه خدا جان خود را فدا کردند و این سخنان آنها را در مسیر امر به معروف و نهی  از منکر به ما عرضه می کنند و حتی اگر طرف مقابل محبت کند و به این سخنان گوش ندهد وظیفه داریم که به‌عنوان درس دین خدا این مسائل را بیان کنیم.

وی افزود: وضعیت حجاب در جامعه به گونه‌ای نیست که بگوییم رضایت داریم و یقینا درد و رنج است و می دانیم انسان‌های مومن و با ایمان حداقل هستند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس متذکر شد: اگر امروز دختر خانمی چادر از سرش برداشت یقین بداند که دین خدا در آن کمرنگ شده و از دین و مسائل مذهبی فاصله گرفته است ولی وظیفه ما است که جوانان را بشناسیم و به امنیت آخرت آنها بیندیشیم.

روشنی تاکید کرد: شرح حال دفاع مقدس امروز زمین تا آسمان متفاوت است اگر در آن دوران شب برای شناسایی می رفتم و 24 ساعت در آب و گل می خوابیدم و صدایم در نمی آوردم به خاطر دین خدا بود و ما رزمندگان دفاع مقدس این انتظار را از نسل جوان نداریم ولی باید دفاع مقدس را بشناسند و دفاع مقدس باید از زبان امامین انقلاب، دین، قرآن و جنگ احد بیان شود.

وی افزود: اگر مسلمانان در جنگ احد شکست خوردند به خاطر آن بود که مال دنیا آنها را فریب داد و اگر مال دنیا ما را فریب دهد یقینا ما نیز شکست می خوریم.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش شهید زنده گرگانی به ناملایمتی مدیران به مسئله عفاف و حجاب/ وضعیت حجاب در جامعه رضایت‌بخش نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..