تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی تحت پوشش تامین اجتماعی

ساعت: 10:36 منتشر شده در مورخ: 1400/07/01 شناسه خبر: 1770702

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد؛

جلال جهان نیا با اشاره به اینکه قبل از پیک پنجم کرونا ، ۱۰ درصد فرانشیز از بیماران کرونایی دارای دفترچه تامین اجتماعی که در مراکز دولتی و دانشگاهی بستری بودند هزینه دریافت می شد، گفت: از اواسط پیک، ارائه خدمات به بیماران در تمام مراکز غیرملکی و دانشگاهی به صورت کاملا رایگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلال جهان نیا، مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در رابطه با وضعیت بیماران کرونایی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان اظهار داشت: در جریان پیک پنجم کرونا، 100 تخت بیمارستانی در پنج بخش، زنان، اورژانس، اطفال، داخلی و جراحی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

وی با اشاره به اینکه آمار بستری بیماران کرونایی در برخی از روزها تا 120 نفر نیز می رسید، گفت: در حال حاضر خراسان شمالی از پیک پنجم گذر کرده و وضعیت استان به حالت نارنجی درآمده و آمار بستری ها کاهش پیدا کرده است.

جهان نیا با اشاره به اینکه اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در تامین اجتماعی به 50 نفر رسیده است، گفت: در حال حاضر از پنج بخش درگیر با کرونا، تنها دو بخش در اختیار بیماران کرونایی است و سایر بخش ها برای انجام خدمات سایر بیماران فعالیت دارند.

این مقام مسئول با بیان اینکه در روزهای پیک پنجم کرونا، تعدادی از بیماران بدحال را به بیمارستان امام حسن(ع) اعزام می کردند، گفت: میزان مرگ و میر بیماران کرونایی در پیک پنجم، هر دو روز یک بیمار بوده است که بسیاری از آنها دارای بیماری زمینه ای بودند.

وی در رابطه با هزینه های بیماران کرونایی توضیح داد: کلیه هزینه های بیماران کرونایی، در مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی، برای بیماران تامین اجتماعی رایگان است و خدمات به صورت کامل ارائه می شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیش از پیک پنجم کرونا ، در مقابل بستری بیماران کرونایی که دارای دفترچه تامین اجتماعی بودند در مراکز دولتی و دانشگاهی مبلغ 10 درصد فرانشیز دریافت می شد، گفت: این در حالی است که از اواسط پیک، مقرر شد که ارائه خدمات به بیماران کرونایی که تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، در تمام مراکز غیرملکی و دانشگاهی به صورت کاملا رایگان باشد و 10 درصد فرانشیز توسط سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارائه خدمات رایگان به بیماران کرونایی تحت پوشش تامین اجتماعی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..