تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی FIFA 22 – Ultimate Edition برای کامپیوتر

اولین رای باشید!

بازی FIFA 22 سعی دارد تا شبیه‌ساز ورزش دوست‌داشتنی فوتبال را هرچه بیشتر به واقعیت نزدیک کند. بهبودهای بسیار زیادی در گیم‌پلی بازی انجام گرفته و عصر جدیدی از تحولات در هر بخش فرنچایز فیفا لحاظ شده است. بیش از ۱۷هزار ورزشکار، ۷۰۰تیم و بیش از ۹۰ استادیوم متنوع با ۳۰لیگ فوتبالی در بازی فیفا ۲۲ لحاظ شده‌اند. رویاهای خود را در نقش یک بازیکن یا مربی می‌توانید در فیفا ۲۲ دنبال کنید. جدیدترین تیم باشگاهی را در فیفا بسازید، کیت‌های خود را طراحی کنید، استادیوم خود را شخصی‌سازی کرده و روش حضور خود را در مسابقات انتخاب نمایید. حضور شما به صورت یک پیشتاز موفق (elite) یا یک مربی ساده که از لیگ‌های دسته پایین‌تر شروع خواهد کرد می‌باشد. در حالت Career Mode حتی می‌توانید یک فوتبالیست بوده و پیشرفت کنید تا بتوانید به یک ورزشکار حرفه‌ای تبدیل شوید.

FIFA 22 Ultimate Edition PC-P2P

دانلود-بازی-FIFA-22-Ultimate-Edition

حالت Volta Football شما را یک بار دیگر به خیابان‌ها برمی‌گرداند تا طعم واقعی فوتبال خیابانی را بچشید. یک بازیکن دلخواه خود را بسازید، لباس دلخواه خود را به تن کنید و شیوه‌ی منحصربه‌فرد خود در مسابقات فوتبالی خیابان را اجرا نمایید. برای مهارت‌های جذاب خود که انجام می‌دهید جایزه کسب کرده و در گیم‌پلی جدید ولتا که در بازی FIFA 22 طراحی شده است، پیشرفت نمایید. شما می‌توانید در وقایع منحصربه‌فرد حضور یافته و هر فصل را با اتفاقات جدیدی آغاز کنید تا Gearهای جدیدی بدست آورده و روند پیشرفت خود برای کسب هرچه بیشتر XP و جوایز را طی کنید.

حالت آلتیمیت تیم را می‌توان محبوب‌ترین بخش در بازی FIFA 22 تصور کرد. شما ترکیب رویایی خود را از میان هزاران بازیکن طراحی می‌کنید تا باشگاه خود را ساخته و وارد میدان مسابقات شوید. وجود کیت‌های شخصی‌سازی‌شده، افزونه‌ها و FUT Stadium برای شما باعث ایجاد گستردگی بی‌نهایت در این بخش از گیم‌پلی فیفا ۲۲ خواهد شد. هم‌چنین قابلیت FUT Heroes نیز در این بازی لحاظ شده تا خاطره‌انگیزترین فوتبالیست‌های تاریخ را بتوانید دوباره داشته باشید.

*/ ]]> تصاویر-بازی-FIFA-22 تصاویر-بازی-FIFA-22 تصاویر-بازی-FIFA-22 تصاویر-بازی-FIFA-22 تصاویر-بازی-FIFA-22 تصاویر-بازی-FIFA-22 info

Powered by Football™, EA SPORTS™ FIFA 22 brings the game even closer to the real thing with fundamental gameplay advances and a new season of innovation across every mode. Play The World’s Game with 17,000+ players, over 700 teams in 90+ stadiums and more than 30 leagues from all over the globe.

Career Mode – Live out your dreams as both a manager and a player in FIFA 22. Create the newest club in FIFA, design your kits, style your stadium, and choose whether to compete with the elite or rise up from the lower divisions as you manage your club to glory. Or test your skills as a player, with a more immersive Player Career mode that gives you more ways to progress, achieve, and immerse yourself in your Pro’s journey through the game.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64-Bit

Processor: Intel Core i3-6100 @ 3.7GHz or AMD Athlon X4 880K @4GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 660 2GB or AMD Radeon HD 7850 2GB

Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 – 64-Bit

Processor: Intel i5-3550 @ 3.40GHz or AMD FX 8150 @ 3.6GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 670 or AMD Radeon R9 270X

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

راهنمای نصب

همان طور که مستحضر هستید بازی FIFA 22 از قفل Denuvo استفاده می کند. به همین دلیل این بازی احتمال کرک شدن هم دارد و هم ندارد.

دقت کنید که بازی کرک نشده است و در حال حاضر برای اجرای آن نیاز به سی دی کی رسمی بازی دارید. به طور خلاصه می توان گفت:

سی دی کی اوریجینال بازی: نسخه رسمی اوریجین + قابلیت بازی آنلاین + قابلیت ثبت رسمی بازی به نام شما و اکانت اوریجین قانونی + دریافت پشتیبانی رسمی از Origin + اطمینان 100% از اجرای بازی (در صورت مناسب بودن سیستم سخت افزاری و نرم افزاری شما) + تمامی امکانات دیگر یک مشترک رسمی بازی FIFA 22

توجه اول!! پشتیبانی رسمی دانلودها + آموزش نصب کاملا شفاف برای شما پس از خرید ارسال خواهد شد.

———–

خرید نسخه استاندارد FIFA 22 CD-KEY Region-Free ORIGIN Standard Edition:

———–

ایمیل پشتیبانی: downloadha.online [at] gmail.com

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود نسخه های قدیمی راهنمای دانلود گزارش خرابی گزارش نسخه جدید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی FIFA 22 – Ultimate Edition برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..