تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای کلیپ جنجالی هواپیمای دو طبقه اربعین

ماجرای کلیپ جنجالی هواپیمای دو طبقه اربعین پیگیری‌ها نشان می‌دهد این هواپیما نظامی بوده و مجوزی بابت این پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت نشده است و مشخص نیست با کدام مجوز این حجم از زائران را به کربلا می‌برد؟ 17 زیر ذره بین 1400/07/01 ماجرای هواپیمای دو طبقه اربعین چه بود؟

طی ساعات گذشته فیلمی از یک هواپیما منتشر شد که در توضیحات آن ادعا شده افرادی که گفته می‌شود زائران اربعین هستند در کابین آن به صورت دو طبقه به عراق سفر می‌کنند. پروازی که به نظر می‌رسد مجوز رسمی برای آن وجود ندارد.

در ساعات گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که فردی که پشت دوربین حضور دارد در حال تصویربرداری از شیوه عجیب نشستن مسافران در هواپیمای ایلوشین است. زائران در این پرواز نه تنها با تراکم بسیار بالا کنار هم نشسته‌اند بلکه نزدیک به سقف هواپیما جایی تعبیه شده است که دیگر مسافران هم در طبقه به اصطلاح دوم مستقر شوند!

پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این هواپیما نظامی بوده و مجوزی بابت این پرواز از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت نشده است و مشخص نیست که با کدام مجوز این حجم از زائران را به کربلا می‌برد؟ نکته عجیب‌تر اینکه بسیاری از این مسافران پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و بدون ماسک و در نزدیک‌ترین فاصله با یکدیگر نشسته‌اند در حالی که در همه پروازهای مسافری در دنیا با وجود شرط واکسیناسیون و تست منفی PCR همه باید در کابین هواپیما از ماسک استفاده کنند.

یک مقام مسئول در سازمان هواپیمایی کشوری این کلیپ را تأیید و اعلام کرد که هواپیماهای نظامی مانند این هواپیما نیازی به اخذ مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ندارند اما اگر بخواهند پروازی غیر نظامی انجام دهند باید مجوز آن را دریافت کنند.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای کلیپ جنجالی هواپیمای دو طبقه اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..