تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بمب دقیقه نودی فرهاد می ترکد

استقلال نسبت به تیم پارسال که در لیگ برتر سوم شد حداقل ۴ بازیکن خوب خود یعنی دیاباته، ریگی، نادری و قایدی را از دست داده است. استقلالی‌ها البته چند بازیکن جدید خریدند ولی اکثر این نفرات بازیکنانی معمولی هستند و یکی دو نفر هم که خوبند قطعا نیاز به زمان دارند تا در ترکیب استقلال جا افتاده و برای این تیم مفید واقع شوند.

بمب دقیقه نودی فرهاد می ترکد
در واقع با یک حساب دو دو تا چهار تا به این نتیجه می‌رسیم که مجیدی برای موفق شدن و جام گرفتن حداقل نیاز به جذب ۴ بازیکن بزرگ دارد که بتوانند بازیهای حساس را برایش درآورند. البته استقلال و مجیدی برای رسیدن به این مهم زمان بسیار مفیدی را از دست دادند.

مجیدی امثال محمدرضا حسینی و شیمبا را می‌خواست که نتوانست آنها را دبگیرد اما به هر حال هنوز زمان دارد و چون پرونده استراماچونی هنوز باعث بسته شدن پنجره استقلال نشده، فرهاد مجیدی باید هر چه سریعتر نسبت به جذب چند بازیکن جدید و خوب اقدام کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بمب دقیقه نودی فرهاد می ترکد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..