تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود پنجمین کاروان حامل سوخت ایران به لبنان

منابع خبری چهارشنبه شب گزارش دادند، پنجمین کاروان سوخت ایران وارد خاک لبنان شده است.

به گزارش ایرنا از المیادین، پنجمین کاروان حامل مازوت ایران با عبور از مرز سوریه وارد خاک لبنان شده است.

سه‌شنبه شب نیز کاروانی از تانکرهای حامل سوخت ایران با عبور از مرز سوریه به سوی لبنان حرکت کرده بود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پیش‌تر با صدور بیانیه‌ای از مردم لبنان خواسته بود تا در هنگام عبور کاروان تانکرهای حامل سوخت در منطقه بعلبک هیچ گونه گردهمایی مردمی تشکیل ندهند.

نصرالله دوشنبه گذشته از رسیدن اولین نفتکش حامل فرآورده‌های نفتی به بندر بانیاس سوریه در یکشنبه شب و پایان یافتن فرآیند تخلیه محموله آن خبر داده بود.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد تمامی مقدمات اداری لازم جهت ارسال سومین نفتکش حامل بنزین از ایران انجام شده است.

نصرالله اعلام کرده بود: چهارمین نفتکش ایرانی حامل نفت کوره به مناسبت فرارسیدن فصل زمستان اعزام خواهد شد و بر اساس رویکرد دولت جدید و تحولات پیش رو در خصوص سایر نفتکش‌ها تصمیم گیری خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود پنجمین کاروان حامل سوخت ایران به لبنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..