تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منطقه حفاظت شده کالمند بهادران یزد، نقطه امیدی برای احیای گورخر ایرانی

به گزارش رکنا از یزد، خواجه در این خصوص اظهار داشت: سرشماری جمعیت گورخرهای طبیعت منطقه حفاظت شده کالمند بهادران، با برنامه ریزی قبلی و حضور کارشناسان و محیطبانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان مهریز در قالب 4 گروه 2 نفره طی یک روز انجام شد.

وی افزود: پس از پایان آمار برداری، ضمن ثبت مسیرها توسط دستگاه GPS، مشاهدات درج شده در فرم ها بررسی و جمع بندی شد. نتیجه سرشماری، نشان دهنده حضور 61 رأس گورخر ایرانی به صورت کاملاً آزاد، در زیستگاههای منطقه می باشد.

خواجه گفت: با توجه به بهبود شرایط منطقه و سازگاری گونه با زیستگاه، در سال جاری شاهد زادآوری 14 رأس گورخر بودیم که این نشان از موفقیت احیای این گونه ارزشمند در زیستگاههای طبیعی منطقه است.

یزد/سمیه گلابگیریان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منطقه حفاظت شده کالمند بهادران یزد، نقطه امیدی برای احیای گورخر ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..