تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیروهای مسلح وارثان شهدا هستند

به گزارش خبرآنلاین از کیش : شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت جزیره کیش در همایش پاسداشت نیروهای مسلح که با حضور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل، معاونان و برخی از مدیران این سازمان و مسئولان محلی در سالن اجتماعات سپاه کیش برگزار شد؛ جنگ تحمیلی را یادآور مردانگی، رشادت ها و جان فشانی رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همایش پاسداشت نیروهای مسلح با هدف تجدید میثاق با شهدای گرانقدر برگزار شد و امروز یاد و خاطره همه شهیدان را گرامی می داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس؛ جنگی ناخواسته و نا برابر بر ما تحمیل شد که شهر های ما را ویران کرد و هموطنان زیادی شهید شدند اما غیور مردان اجازه ندادند ذره ای از این خاک به دست دشمنان بیوفتد.

شیخ یعقوب شمس با اشاره به اینکه آینده ای درخشان در انتظار بسیج و سپاه کیش است بیان داشت: از خداوند متعال مسالت دارم که ما را در پیروی از راه شهدا یاری کند.

گفتنی است در این مراسم از ایثارگران، جانبازان، خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس و سربازان نمونه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کردند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیروهای مسلح وارثان شهدا هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..